Kontakt informacije

Udruženje obrtnika Šibenik

Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska

tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić

Radno vrijeme od 8 do 16 sati.

 
 
Vijesti UO Šibenik
 

U Šibeniku je od 12. do 14. studenoga održan 30. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvats

16. Studeni 2017. / Cijeli članak »
 

U Šibeniku je od 12. do 14. studenoga održan 30. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore, koji je okupio oko 400 sudionika.

Domaćin ovogodišnjeg Kongresa bila je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma RH.

Kongres je otvorio ministar turizma Gari Cappelli, koji je istaknuo kako je Hrvatsku ove godine posjetilo 18 milijuna gostiju, što je povijesni turistički rezultat. „To je svakako veliki izazov za sve ugostitelje i turističke djelatnike, koji su odradili odličan posao te im stoga ovim putem zahvaljujem na predanom radu  i velikom doprinosu rezultatima uspjeha koji se ostvaruje u hrvatskom turizmu“.

Prvog je dana sa zanimanjem praćen panel u kojem su sudjelovali predsjednik HOK-a Dragutin Ranogajec, državni tajnik ministarstva turizma Tonči Glavina, državni tajnik Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Mario Antonić, zamjenica ravnatelja HZZ-a Marina Nekić, pomoćnica ministrice regionalnoga razvoja i fondova EU Tajana Huzak te predsjednik Organizacijskog odbora 30. Kongresa ugostitelja Stjepan Knežević.

Objavom Zaključaka 30. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore“, zatvoreno je ovo najveće godišnje okupljanje struke. Zaključke su predstavili: Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore, Stjepan Knežević, potpredsjednik Hrvatske obrtničke komore i predsjednik Organizacijskog odbora Kongresa te Joso Smolić, predsjednik Obrtničke komore Šibensko – kninske županije.

Uz objavu Zaključaka predsjednik HOK-a Ranogajec istaknuo je zadovoljstvo velikim odazivom sudionika i izrazio nadu da će doneseni „Zaključci“ biti realizirani do sljedećeg susreta struke koji će se ponovo održati u Šibeniku. 

Zaključci 30. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika:

1. Tražimo snižavanje stope PDV-a na hranu u ugostiteljstvu na 10%, sukladno Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske.

2. Inzistiramo na unaprjeđenju jedinstvenog modela obrazovanja u obrtničkim zanimanjima. Ovakav model osigurava optimalan broj sati praktične nastave u realnom okruženju.

3. Tražimo priznavanje troškova reprezentacije u 100-postotnom iznosu.

4. Tražimo priznavanje toplog obroka i smještaja u troškove poslovanja s ciljem poboljšanja radnih uvjeta.

5. Apeliramo na lokalnu upravu da se ukine ili smanji porez na potrošnju.

6. Tražimo da Ministarstvo turizma preuzme ulogu koordinatora s ostalim institucijama da bi se jasno utvrdilo razgraničenje između ugostiteljske djelatnosti i trgovine, na način da se usklade postojeći propisi. 

7. Tražimo povećanje osnovnog osobnog odbitka na 5.000,00 kn s ciljem poticanja potrošnje.

Počinje Sajam u srednjovjekovnom Šibeniku

7. Rujan 2017. / Cijeli članak »
 

U organizaciji Grada Šibenika, Turističke zajednice Šibenik, Udruženja obrtnika i Šibenske gradske straže od 08. do 10. rujna 2017. godine održati će se 13. po redu Sajam u srednjovjekovnom Šibeniku.

Cilj sajma je očuvanje umjetničkih i tradicijskih obrta, povijesne i materijalne baštine te obogaćivanje i produživanje turističkih sadržaja i sezone.
Na sajmu će nastupiti oko petsto sudionika koji će, u staroj gradskoj jezgri, predstaviti svoje proizvode i svoja umijeća kroz niz uprizorenih scena kako se živjelo i kako se borilo u davno prohujalim vremenima srednjeg vijeka.        

RASPORED DOGAĐANJA   MANIFESTACIJE
13.  SAJMA U SREDNJOVJEKOVNOM ŠIBENIKU

Petak, 08. 09. 2017. god.
12,00  Zanatlije i obrtnici počinju sa predstavljanjem svojih proizvoda
18,00  „Ansambl Audiatur“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice
18,30  „Artistika“- žongliranje - ispred Gradske vijećnice  
19,00  Borba „Vitezova Belega Volka“ – ispred Gradske vijećnice         
20.30  Svečana predstava dobrodošlice- ispred Gradske vijećnice
21,30  Pucanje iz topova
21,30  „Holloenek Hungarica“(Mađarska) – srednjovjekovna muzika uz vatrenu zabavu-   
           ispred Gradske vijećnice        
24,00  Završetak prvog dana

Subota, 09. 09. 2017. god.
10.00    Početak sajamskih aktivnosti
10,15   „Holloenek Hungarica“(Mađarska)- šetnja uz srednjovjekovnu glazbu
11.00   „Šibenska gradska straža“ sa „Dječjim plemkinjama“ i „Dječjom stražom“, kao  
             i svim prisutnim Udrugama i uzvanicima - povorka po ulicama i kalama
12.00   Paljba iz topova
12,15  „ Artistika“- žongliranje - ispred Gradske vijećnice 
13,00 „Ansambl Audiatur“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice
16.00  Borba „Vitezova Belega Volka“ – za djecu- ispred Gradske vijećnice
16.30  „Holloenek Hungarica“(Mađarska)- Škola plesa i potom zabava- ispred Gradske
           vijećnice  
17,00    „Komorni ansambl ECHO“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice
17.30   „Artistika“- žongliranje - ispred Gradske vijećnice
18.00    „Ansambl Audiatur“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice
18.30    „Komorni ansambl  ECHO“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice 
19.00   Borba „Vitezova Belega Volka“ – ispred Gradske vijećnice
20,00   Pomorska bitka- Šibenska straže s gostima- ispred topova
21,00  Zbor „Sv. Mihovil“- Šibenska glazba-nastup na skalama Katedrale
21,30  „Artistika“- vatreno žongliranje- ispred Gradske vijećnice
24,00  Završetak drugog dana

Nedjelja, 10. 09. 2017. god.
10.00    Početak sajamskih aktivnosti
10,30   Borba „Vitezova Belega Volka“ – ispred Gradske vijećnice
11.00  „Ansambl Audiatur“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice
11,30   „Artistika“- žongliranje - ispred Gradske vijećnice 
12.00  „Šibenska gradska straža“ sa „Dječjim plemkinjama“ , „Dječjom stražom“i   
             gostima –  povorka po ulicama i kalama
12,30  „Holloenek Hungarica“(Mađarska)- Škola plesa i potom zabava- ispred Gradske
           vijećnice     
13,00  „Komorni ansambl ECHO“- srednjovjekovna glazba- ispred Gradske vijećnice 
13.30   Paljba iz topova
14.00  Završetak sajamskih aktivnosti
 

Ribarstvo - potpora male vrijednosti

7. Rujan 2017. / Cijeli članak »
 

U NN 84/17 objavljen je Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele državne potpore male vrijednosti u ribarstvu.
Predmet potpore po ovom Pravilniku je dodjela državne potpore male vrijednosti u ribarstvu u sektoru uzgoja školjaka, uzgoja hladnovodnih vrsta riba i gospodarskog ribolova na moru.
Uvjeti prihvatljivosti (Članak 4.) -  Za dodjelu potpore, moraju biti ispunjeni sljedeći osnovni uvjeti:
• a)   važeća povlastica;
• b)   predmet potpore ne smije biti financiran nikakvim drugim javnim izdacima;
• c)   podmirene financijske obveze prema Državnom proračunu RH;
• d)   davanje suglasnosti za objavljivanje informacija o dodijeljenoj potpori.
Korisnici iz sektora uzgoja moraju ispuniti i specifične uvjete, vezan uz dostavu očevidnika o uzgoju ribe i drugih morskih organizama/popis o akvakulturi za godinu koja prethodi podnošenju Zahtjeva za potporu.
Za sektor gospodarskog ribolova na moru dodatni specifični uvjeti:
• a)   Za ribarsko plovilo važeća dozvola za plovidbu brodice, odnosno važeća Svjedodžba o sposobnosti broda za plovidbu;
• b)   upis u Registar ribarske flote RH najmanje dvije godine koje prethode podnošenju Zahtjeva za potporu;
• c)   autorizacija u slučaju okružujućih mreža plivarica- srdelara i pridnenih povlačnih mreža koća;
• d)   minimalna ribolovna aktivnost najmanje 40 ribolovnih dana u prethodnoj godini.
• e)   ribarsko plovilo mora ostvariti minimalni iskrcaj od 100 kg u kalendarskoj godini koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu.
Neprihvatljivi su Zahtjevi za potporu korisnika ukoliko je počinio teški prekršaj ili kažnjavan zbog pojedinih drugih djela (vidjeti čl. 4. Pravilnika).
Ukupan iznos potpore jednom poduzetniku ne smije prelaziti 30.000,00 eura u bilo kojem razdoblju od tri fiskalne godine (zbrajaju se sve dobivene potpore male vrijednosti).
Zahtjev za potporu se popunjava na računalu pa odštampa ili ručno (ali obavezno čitko i uredno), te se potpiše, ovjeri pečatom, priloži popratna dokumentacija.
Šalje se preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba čitko ispisati ime i adresu pošiljatelja. i dostaviti je na adresu: Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva, Planinska 2a, 10000 Zagreb, uz naznaku „Zahtjev za dodjelu državne potpore male vrijednosti u ribarstvu – NE OTVARATI“.
Rok za podnošenje Zahtjeva za potporu u 2017. godini je do 15.09.2017. godine, a ubuduće do 1. ožujka.
IZRAČUN DRŽAVNE POTPORE
1) Uzgoj školjaka
Potpora (kn) = Ukupna proizvodna površina (m2)* × 1,30 kn
* U obzir se uzimaju samo one proizvodne površine u m2 na kojima su postavljene uzgojne instalacije i na kojima je zabilježena proizvodnja školjkaša u prethodnoj kalendarskoj godini, koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu, a za koje je dostavljen očevidnik o uzgoju ribe i drugih morskih organizama u propisanom roku te točno ispunjen.
Ukoliko se radi o polivalentnom uzgoju kao podatak o ukupnim proizvodnim površinama za uzgoj školjaka uzima se u podatak o omjeru količine proizvodnje koja je dodijeljena za uzgoj školjaka na toj površini. Ukoliko taj podatak nije određen, uzima se podatak od 30% od ukupne površine u polivalentnom uzgoju. Također, i u slučaju polivalentnog uzgoja, mora biti zabilježena proizvodnja školjaka u prethodnoj kalendarskoj godini a za koje je dostavljen očevidnik o uzgoju ribe i drugih morskih organizama u propisanom roku te točno ispunjen.
Ovaj podatak se pri obračunu uzima iz službenih evidencija koje vodi Uprava ribarstva za godinu koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu.
2) Uzgoj hladnovodnih vrsta riba
Potpora (kn) = Ukupna proizvodna površina (m2)* × 60,00 kn
* U obzir se uzimaju samo one proizvodne površine za koje je dostavljen popis o akvakulturi u propisanom roku te točno ispunjen, za prethodnu kalendarsku godinu, koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu.
Ovaj podatak se pri obračunu uzima iz službenih evidencija koje vodi Uprava ribarstva za godinu koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu.
3) Gospodarski ribolov na moru
Potpora (kn) = GT plovila* × 70,00 kn + ukupni broj ribolovnih dana* × 130,00 kn
* U obzir se uzimaju samo oni ribolovni dani za koje je dostavljen očevidnik/izvješće o ulovu u propisanom roku te točno ispunjen.
Podaci pri obračunu uzimaju se iz službenih evidencija koje vodi Uprava ribarstva za kalendarsku godinu koja prethodi godini podnošenja Zahtjeva za potporu.
(Primjer: za Zahtjev za potporu za 2017. godinu uzimaju se izračun podaci iz 2016. godine)

Pravilnik - potpora male vrijednosti NN/8417

Zahtjev za potporu male vrijednosti u ribarstvu

Izjava o korištenju potpora male vrijednosti

Dokumentacija - potpora male vrijednosti

Natječaj za stipendije u vrijednosti preko 335.000,00 kuna - Visoka škola Nikola Šubić Zrinski

4. Srpanj 2017. / Cijeli članak »
 

Visoka škola Zrinski objavila je Natječaj za stipendije u vrijednosti preko 335.000,00 kuna.

Natječaj se odnosi:
1. PREDDIPLOMSKI STUDIJ, smjerovi: Ekonomija poduzetništva i Globalna logistika
2. DIPLOMSKI STUDIJ, smjerovi: Management malih i srednjih poduzeća i Projektni menadžment

Studij se može pohađati redovno, izvanredno ili ONLINE.

Uvjeti za prijavu na Natječaj za preddiplomski studij je odgovoriti na 5 jednostavnih pitanja koja se nalaze na webu Visoke škole Zrinski, a za diplomski studiji je kratko razraditi vlastitu poduzetničku ideju prema unaprijed definirano obrascu koji se također nalazi na webu.

Detaljnije o natječaju može pogledati na www.zrinski.org

Otvoreni javni poziv za Program “Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta”

27. Lipanj 2017. / Cijeli članak »
 

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je Otvoreni javni poziv za Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“. Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge). Prijave se zaprimaju isključivo od 1.6.2017. do 31. 7. 2017. godine.

Osnovna namjena sredstava:
- ulaganje u unaprjeđenje poslovanja,
- ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje,
- ulaganje u razvoj novih proizvoda/usluga,
- prilagodba, uređenje i poboljšanje poslovnog i proizvodnog prostora,
- uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete,
- upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva,
- marketinške aktivnosti i ulaganja za izlazak na nova tržišta.

Dodatna namjena za troškove/usluge - maksimalno do 10% ukupnih prihvatljivih troškova (obavezno se veže uz barem jednu osnovnu projektnu aktivnost):
- sufinanciranje troškova: komunalne naknade za poslovni prostor, spomeničke rente te  naknade za korištenje općekorisnih funkcija šuma
- usluge čuvanja djece (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) te troškovi produženog boravka djece u osnovnoj školi do kraja 4. razreda.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 10.000,00 kuna.
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000,00 kuna.

Intenzitet potpore označava udio sredstava s kojim davatelj potpore sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do 100% ukupno prihvatljivih troškova. Prijava (Prijavni obrazac s propisanom dokumentacijom) se podnosi Ministarstvu neposredno ili putem pošte od 1.6.2017. godine na adresu:
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA
Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB

Dokumentacija:
ugovor o dodjeli bespovratne potpore – ogledni primjerak
obrazac izvještaja o korištenju sredstava
izjava o potporama male vrijednosti
skupna izjava tu 2017.
izjava o potporama male vrijednosti i pravdanje potpore povezanih osoba
prijavni obrazac očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta
program
otvoreni javni poziv
izjava o korištenju potpore po drugoj osnovi
 

Nepretpakirana hrana - označavanje (ugostitelji, trgovci na malo)

26. Lipanj 2017. / Cijeli članak »
 

Pravilnik o informiranju potrošača o nepretpakiranoj hrani (NN 144/2014)  obuhvaća zahtjeve kojima moraju udovoljiti subjekti u poslovanju s hranom vezano uz navođenje informacija o prisutnosti sastojaka ili pomoćnih tvari u procesu proizvodnje, koji uzrokuju alergije ili netolerancije, kao i navođenje ostalih obveznih informacija o nepretpakiranoj hrani.
Stoga je Hrvatska obrtnička komora pripremila Vodič za označavanje (deklariranje) nepretpakirane hrane koja je važna prvenstveno ugostiteljima i trgovcima na malo (pekare, slastičarne, mesnice...), odnosno onima koji prodaju ili uslužuju nepretpakiranu hranu.
Nepretpakirana hrana podrazumijeva hranu koja se stavlja na tržište u nepretpakiranom obliku ili koja se pakira na prodajnom mjestu na zahtjev potrošača ili koja je pretpakirana za izravnu prodaju ili koja se na prodajnom mjestu nudi za neposrednu konzumaciju. Primjerice, to je:
• hrana koja se poslužuje u ugostiteljskim objektima;
• hrana koja se prodaje u pekarnicama i slastičarnicama;
• hrana koja se dostavlja kućama;
• hranu koja se pakira, na istom mjestu na kojem se i prodaje, u minimalno zaštitno pakiranje, npr. kruh, peciva, naresci, kolači ili sendviči;
• pića (napitci) bez originalne ambalaže, primjerice pića koja se poslužuju natočena u čaše, šalice i sl.
U Vodiču HOK-a za označavanje nepretpakirane hrane ugrađene su i izmjene koje su se dogodile nakon izdanja Vodiča Ministarstva poljoprivrede u zakonodavnom okviru EU i RH.
U vodiču Ministarstva poljoprivrede na stranici 38. „PRILOG III. PRAKTIČNI SAVJETI ZA PRUŽANJE INFORMACIJA O ALERGENIMA" navedeni su praktični savjeti za pružanje informacija o alergenima u ugostiteljskim objektima i trgovinama na malo.
U slučaju dodatnih pitanja ili nejasnoća, slobodno se možete obratiti Savjetodavnoj službi HOK-a na broj telefona 072 000 026 ili u Odjel za organizaciju rada cehova HOK-a.

HOK - Vodič za označavanje nepretpakirane hrane

Ministarstvo poljoprivrede - Vodič o informiranju potrošača o nepretpakiranoj hrani

Podsjetnik - „Paušalisti“ od 1. srpnja 2017. izdaju račune putem naplatnih uređaja

16. Lipanj 2017. / Cijeli članak »
 

Odredbom Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom (Narodne novine, broj 115/16), koja stupa na snagu 1. srpnja 2017. godine, brisan je pojam „mali obveznik fiskalizacije“.

Slijedom navedenog, porezni obveznici koji trenutno provode fiskalizaciju putem uvezane knjige računa, dužni su od 1. srpnja 2017. godine postupak fiskalizacije izdavanja računa provoditi putem elektroničkih naplatnih uređaja sukladno članku 16. Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom (Narodne novine, br. 133/12 i 115/16). Isto podrazumijeva da su putem uspostavljene Internet veze dužni svaki račun, koji se naplaćuje sredstvima koja se prema navedenom Zakonu smatraju gotovinom, dostaviti Ministarstvu financija, Poreznoj upravi na ovjeru.

Dakle, i postojeći obveznici fiskalizacije koji porez na dohodak od samostalne djelatnosti plaćaju paušalno, moraju se prilagoditi postupku fiskalizacije izdavanja računa na način da račune izdaju putem elektroničkih naplatnih uređaja.

Napominjemo kako su od 1. srpnja 2017. godine svi obveznici fiskalizacije dužni dostaviti podatke o poslovnim prostorima i podatke o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave e-Porezna (članak 19. i 19.a Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom).

Obveznik fiskalizacije koji je podatke o poslovnim prostorima dostavio putem XML poruke, dužan je, putem servisa e-Porezna, iste potvrditi do 31. srpnja 2017. godine te dostaviti podatak o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja.

Obveznici fiskalizacije koji od 1. srpnja 2017. godine počinju izdavati račune putem elektroničkih naplatnih uređaja dužni su prije slanja prvog računa, također putem servisa e-Porezna dostaviti podatke o poslovnim prostorima i proizvođaču/održavatelju programskog rješenja.

Svi ostali obveznici fiskalizacije koji nisu korisnici e-Porezne, navedene podatke dostavljaju putem propisanog obrasca u nadležnu ispostavu Porezne uprave, također prije slanja prvog računa na ovjeru.

Uvezana knjiga računa, koja se ovjerava u Poreznoj upravi može se i dalje koristiti samo u slučaju kvara naplatnog uređaja odnosno nemogućnosti uspostave Internet veze s Poreznom upravom.

U slučaju bilo kakvih nedoumica i nejasnoća porezni obveznici mogu se obratiti u nadležnu ispostavu Porezne uprave prema svom prebivalištu/uobičajenom boravištu.
 

Sporazum o suradnji Obrtničke komore Šibensko-kninske županije i Visoke škole za ekonomiju, poduzetn

9. Lipanj 2017. / Cijeli članak »
 

U Šibeniku je 09.6.2017. godine potpisan Sporazum o suradnji Obrtničke komore Šibensko-kninske županije i Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje "Nikola Šubić Zrinski", kojim je definirana buduća suradnja dviju institucija.

Joso Smolić, predsjednik Komore, istaknuo je važnost obrazovanja i predanost sustava Hrvatske obrtničke komore izgradnji i poboljšanju obrazovnog sustava. S obzirom da "Nikola Šubić Zrinski" omogućava studiranje nakon završenog trogodišnjeg obrazovanja, J. Smolić izrazio je uvjerenje kako će potpisani sporazum učiniti strukovna zanimanja atraktivnijima, te pomoći ravnomjernijem upisu učenika u strukovna obrazovanja.

Dekan Visoke škole dr. sc. Ivan Katavić predstavio je način na koji učenici, po završenom trogodišnjem obrazovanju, mogu upisati stručni dodiplomski studij "Ekonomija poduzetništva" i "Globalna logistika". Istaknuto je kako je Škola partner u programu Hrvatske obrtničke komore "HOK ZNA", kojim se obrtnicima osigurava 10% popusta u upisu studija.

Temeljem sporazuma o obrazovnoj, stručnoj, tehničkoj i znanstveno-istraživačkoj suradnji s Hrvatskom obrtničkom komorom i Ministarstvom poduzetništva i obrta, Visoka škola Nikola Šubić Zrinski ističe se i kao donator nagrade 'Šegrt Hlapić' koja znači stimuliranje mladih da ostaju kao poslovni subjekti u svojim mjestima.

Za sve kandidate koji tek završavaju ili su ranije završili trogodišnje srednjoškolsko obrazovanje također omogućavamo upis na studij uz posebno dizajniran predprogram kreiran temeljem suradnje s Hrvatskom obrtničkom komorom.

Više informacija možete naći na web stranici www.zrinski.org, a detaljnije informacije možete zatražiti mailom na nikola@zrinski.org ili telefonom na  01/3647 099 i 099/21 23 276 te u Obrtničkoj komori Šibensko-kninske županije na mail ok.sibenik@hok.hr ili na telefon 022 311 715 i 311 716.
 

Prvi  < 6 7 8 9 10 > 
 
UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika Šibenik
Povijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.
Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik.