 
						 
							Čestitamo Dan Grada Šibenika i blagdan sv. Mihovila!
Svim obrtnicima i građanima Šibenika čestitam blagdan sv. Mihovila, našeg nebeskog zaštitnika!
Predsjednik
Joso Smolić
3. Susret računovođa HOK-a, 24.-26.10. 2025. Hotel Jezero, NP “Plitvička jezera”
Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore organizira 3. Susret računovođa HOK-a koji će se održati od 24. do 26. listopada 2025. godine u hotelu Jezero, Nacionalni park "Plitvička jezera".
U petak, 24. listopada, u poslijepodnevnim satima Susret će biti službeno otvoren uz uvodno predavanje i pozdrav domaćina. Tijekom subote, 25. listopada, održavat će se predavanja, interaktivne radionice te okrugli stolovi na aktualne teme. Nakon radnog dijela, Susret će biti zatvoren u subotu navečer. U nedjelju će za sve zainteresirane biti organiziran posjet Nacionalnom parku Plitvička Jezera uz stručno vođenje.
Na 3. Susretu sudjelovat će računovođe iz cijele Hrvatske, predstavnici zakonodavne vlasti, znanstvene zajednice, revizori, predstavnici komorskog sustava te drugi ugledni gosti, a naglasak će biti stavljen na temu Fiskalizacije 2.0.
Odaziv sudionika na prethodna dva susreta snažan je pokazatelj važnosti razmjene iskustava te zajedničkog usuglašavanja prijedloga koji će unaprijediti struku, ali i potrebe za kontinuiranim usavršavanjem i novim znanjima.
PRIJAVE i PLAĆANJE HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Sudionici podmiruju svoj smještaj u cijelosti.
Prijave za smještaj sudionika i kupnja ulaznice za posjet Nacionalnom parku tijekom nedjelje vrše se slanjem ispunjenog obrasca na mail adresu: mice@np-plitvicka-jezera.hr (obrasce možete preuzeti u word i pdf verziji na linkovima na dnu stranice).
Cijena ulaznice za posjet Nacionalnom parku Plitvička jezera iznosi 10,00 eura i birate je na prijavnom obrascu za smještaj.
Prijavu smještaja slanjem obrasca moguće je izvršiti do najkasnije do 10. listopada 2025. godine ili do popunjena raspoloživog smještaja. Nakon navedenog datuma, hotel neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj.
Kompletan tekst najave s više detalja o cijeni smještaja i načinu prijave možete pronaći u dokumentu koji se nalazi na linku na dnu stranice.
Za dodatne informacije o rezervacijama i plaćanju smještaja možete se obratiti na: e-mail: mice@np-plitvicka-jezera.hr ili broj: 053 751 831
Za dodatne informacije o organizaciji možete kontaktirati Marka Turkovića na broj: 01/4806 619 ili e-mail: marko.turkovic@hok.hr te Vesnu Biondić Jeleč na broj: 01/4806 643 ili e-mail: vesna.biondic-jelec@hok.hr.
Prijavnica HOK HTL Jezero 24-26-10-2025
Srednjovjekovni sajam vratio se u Šibenik u svom punom sjaju
	U organizaciji Udruženja obrtnika Šibenik, Turističke zajednice Grada Šibenika, Grada Šibenika i Šibenske gradske straže, 16. Sajam u srednjovjekovnom Šibeniku održan je od 5. do 7. rujna 2025. godine.
	Trodnevni Srednjovjekovni sajam, koji se na šibensku rivu vratio nakon petogodišnje pauze, ispunio je sva očekivanja posjetitelja i izlagača. Šibenčani i brojni turisti su ovih dana mogli uživati u bogatoj ponudi autohtonih proizvoda, a koje su na štandove donijeli izlagači iz cijele Hrvatske.
	Gradom su prodefilirali i Šibenska gradska straža zajedno sa 16 povijenih postrojbi iz cijele Hrvatske, a vrhunac sajma označilo je atraktivno uprizorenje pomorske bitke iz 1378. godine na obali ispred Muzeja grada Šibenika.
Srednjovjekovni sajam u Šibeniku vraća se na rivu: viteške borbe i pomorska bitka
	Šibenska riva ove će godine, od 5. do 7. rujna, ponovo biti središnje mjesto održavanja Srednjovjekovnog sajma u Šibeniku, manifestacija koja se tradicionalno održava u rujnu kada Grad Šibenik obilježava Dan grada i blagdan svog zaštitnika sv. Mihovila. Organizatori ovogodišnjeg izdanja Srednjovjekovnog sajma u Šibeniku su Grad Šibenik, Turistička zajednica grada Šibenika, Udruženje obrtnika Šibenik i Šibenska gradska straža.
	Bogatom ponudom domaćih obrtnika te prigodnim programom koji uključuje viteške borbe i pomorsku bitku organizatori žele oživjeti atmosferu srednjovjekovnih šibenskih sajmova i pokazati posjetiteljima bogatu kulturnu baštinu.
	- Udruženje obrtnika Šibenik začetnik je ove manifestacije koja je svoje prvo izdanje imala 2005. godine, dakle, prije točno 20 godina. Kao jedan od kreatora i inicijatora ove manifestacija zaista sam sretan što ćemo sajam ponovo vratiti na rivu i trgove šibenske stare gradske jezgre - kaže Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik.
	Iz Udruženja obrtnika Šibenik pozivaju obrtnice i obrtnike koji žele izlagati svoje proizvode na Srednjovjekovnom sajmu u Šibeniku da se jave na broj telefona: 022331782 ili na mail: uo.sibenik@hok.hr.
14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije otvara svoja vrata 30. travnja u Skradinu
Sve je spremno za 14. izdanje Sajma agroturizma, koji se i ove godine održava u Skradinu, 30. travnja i 1. svibnja, a na kojem je svoje sudjelovanje potvrdilo više od 150 domaćih izlagača. Uz prepoznatljive proizvode domaćih OPG-ova, kao što su maslinovo ulje, pršut, sirevi i domaći med, u ponudi ovogodišnjeg sajma naći će se i poslastice iz kontinentalne Hrvatske, kulen, bućino ulje, ajvar, domaći kolači, raznorazne zimnice i sokovi, ali i umaci na bazi chillyja, poljički soparnik, suveniri i unikatni nakit, ljekovito bilje i prirodna kozmetika, i štošta toga još.
Kao jedna od najvažnijih sajamskih manifestacija u Dalmaciji i mjesto susreta lokalnih poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika, skradinski sajam održava se od 2008. godine s ciljem očuvanja gastronomskih vrijednosti i tradicijskih običaja našeg kraja.
	14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije organiziraju Šibensko-kninska županija i Razvojno inovacijski centar AluTech, u suradnji s Razvojnom agencijom Šibensko-kninske županije, Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije, Gradom Skradinom, Hrvatskom gospodarskom komorom - Županijskom komorom Šibenik, Obrtničkom komorom Šibensko-kninske županije i Udruženjem obrtnika Šibenik, te pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ministarstva gospodarstva te Ministarstva turizma i sporta.
	Županija partner ovogodišnjeg sajma je Požeško-slavonska županija.
	Program događanja:
	Srijeda, 30. travnja 2025.
	10:00  Otvorenje Sajma za posjetitelje
	11:00  Svečano otvorenje Sajma, Kulturni centar Grada Skradina
	(pozdravni govori, nastup klape Skradinke)
	11:30 Gastro ponuda Udruženja obrtnika Šibenik
	13:00 Nastup KUD-a Šibenske Šuštine
	15:00 Klapa Mirakul – promenada po gradu20:00  Zatvaranje prvog dana Sajma 
	Četvrtak, 1. svibnja 2025.
	10:00 Otvorenje drugog dana Sajma
	11:00 Klapa Skradinke - promenada po gradu
	13:00 Nastup KUD Koledišće Jezera
	15:00 Nastup KU Kolajnica Šibenik
	20:00 Zatvaranje Sajma 
Akademija Poslovni START u Šibeniku: U suradnji s Hrvatskim Telekomom organiziramo besplatne stručne edukacije
	Pridružite se Akademiji Poslovni START u Šibeniku, 7. svibnja 2025. u 9 sati u Razvojnoj agenciji Šibensko-kninske županije, Narodnog preporoda 4, Šibenik.
	Akademija je namijenjena onima koji tek kreću u samostalne poslovne vode, ali i onima koji žele unaprijediti svoje poslovanje s posebnim naglaskom na digitalizaciju.
	Cilj edukacija je pružiti konkretne i korisne informacije, omogućiti razmjenu iskustava te sudionicima ponuditi vrijedne vještine kroz interaktivne radionice i primjere iz svakodnevnog poslovnog okruženja.
	Program događanja:
	09:00 - 09:30 Okupljanje sudionika
	09:30 - 09:40 Predstavljanje programa
	09:40 - 10:25 Predavanje: Život u oblaku
	10:25 - 11:25  Predavanje: Online poslovanje - prodaja i pozicioniranje, predavač Goran Blagus
	11:25 - 11:40 Pauza i druženje
	11:40 - 12:45  Predavanje: Osnove financijske pismenosti, predavač: Toni Milun
	12:45 - 13:15  Predavanje: Umjetna inteligencija i utjecaj na poslovanje
	13:15 - 15:00 Druženje uz ručak
Sudjelovanje je besplatno, a zbog ograničenog broja mjesta PRIJAVITE SE i osigurajte svoje mjesto!
Uskršnji doručak: Više od 20 godina tradicije, zajedništva i blagdanskog duha
Udruženje obrtnika Šibenik i ove godine s ponosom nastavlja više od dva desetljeća dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka, koji će se 2025. godine održati na tri lokacije – u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu. Manifestacija koja je tijekom godina prerasla u neizostavni dio uskršnjih blagdana u Šibensko-kninskoj županiji još jednom okuplja obrtnike, lokalne vlasti i turističke zajednice u cilju očuvanja običaja i zajedničkog slavlja Uskrsa.
	Udruženje obrtnika Šibenik nastavlja svoju dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka. Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik je jedan od glavnih inicijatora prvog Uskršnjeg doručka još davne 2004. godine.
	- Ostajemo vjerni osnovnoj ideji koju smo imali prije 20 godina kada smo u Udruženju obrtnika Šibenik osmislili i pokrenuli ovu sad već tradicionalnu manifestaciju – željeli smo pripremiti i pokazati naše običaje blagovanja za Uskrs. To ćemo učiniti i ove godine, ne samo u Šibeniku već i u Skradinu i Rogoznici. Tijekom proteklih godina u organiziranju Uskršnjeg doručka priključili su se Grad Šibenik i Grad Skradin, Općina Rogoznica i turističke zajednice Šibenika, Skradina i  Rogoznice jer su prepoznali vrijednost ove manifestacije – poručuje Joso Smolić.
	Tradicionalne delicije za sve generacije
	U Šibeniku Uskršnji doručak održat će se, već tradicionalno, na Uskrsni ponedjeljak, 21. travnja na Trgu Pavla Šubića 1 s početkom u 11 sati. Posjetitelji će moći uživati u nezaobilaznim blagdanskim delicijama – velikoj fritaji od 5.000 jaja sa šparogama, kuhanoj šunki i mirisnim uskršnjim pogačama koje će se dijeliti građanima i gostima.
	U Rogoznici na središnjoj rivi na Uskrs, 20. travnja od 11 sati, rogoznički ugostitelji priredit će pravu malu gastronomsku feštu za svoje sugrađane i turiste, dok će u Skradinu na Uskrsni ponedjeljak, Uskršnji domjenak započeti u 13 sati na Trgu Male Gospe, uz prvo pripremanje fritaje sa šparogama, čime se i ova pitoreskna općina pridružuje slavlju na osebujan način.
	Zajedništvo i humanitarna nota
	Ova vrijedna inicijativa Udruženja obrtnika Šibenik već godinama okuplja i brojne partnere. Grad Šibenik, Grad Skradin, Općina Rogoznica te turističke zajednice Šibenika, Skradina i Rogoznice prepoznale su značaj manifestacije i ove godine pružaju punu podršku.
	Dodatnu vrijednost događanju daje i humanitarna dimenzija. Naime, Obrtnička komora Šibensko-kninske županije priključila se aktivnostima darivanjem uskrsnih pogača potrebitima pri Caritasu župe sv. Ante u Kninu, čime se dodatno naglašava duh solidarnosti i zajedništva.
	Udruženje obrtnika Šibenik poziva sve građane i posjetitelje da im se pridruže na ovom radosnom događanju te da zajedno obilježe Uskrs u duhu tradicije, dobre hrane i zajedništva!
 
						 
					Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A, 
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
Naplata zahoda za goste u ugostiteljskim objektima
 
		
		
		Ministarstvo turizma - Samostalni sektor turističke inspekcije, dostavilo je pojašnjenje vezano za naplatu zahoda u ugostiteljskim objektima.
S obzirom na predstojeću turističku sezonu u kojoj će turistički inspektori Ministarstva turizma u suradnji s djelatnicima Ministarstva financija - Carinske uprave obavljati pojačane inspekcijske nadzore u ugostiteljskim objektima uz važnije prometnice, a zbog učestalih pritužbi gostiju na urednost i čistoću zahoda za goste, kao i da im se u nekim ugostiteljskim objektima naplaćuje korištenje zahoda za goste, a u cilju zajedničke suradnje, Ministarstvo turizma - Samostalni sektor turističke inspekcije navodi:
Odredbama članka 46. do 51. Pravilnika o razvrstavanju i minimalnim uvjetima ugostiteljskih objekata iz skupina"Restorani", "Barovi", "Catering objekti" i "Objekti jednostavnih usluga" (NN 82/07, · 82/09, . 75/12, 69/13. i 150/14.· u daljnjem tekstu: Pravilnik), propisani su opći minimalni uvjeti glede zahoda za goste u ugostiteljskim objektima, koje turistički inspektori kontroliraju u inspekcijskim nadzorima.
Stoga, ukoliko ugostiteljski objekt koji posluje u određenoj vrsti. mora imati zahod za goste, i isti je obuhvaćen rješenjem o minimalnim uvjetima nadležnog ureda (npr. vrsta restoran, caffe bar i dr.), tada ugostitelj gostima tog ugostiteljskog objekta ne smije naplaćivati korištenje zahoda, jer bez navedenog zahoda ugostitelj ne bi mogao poslovati u toj vrsti, odnosno ne bi mogao ni ispunjavati minimalne uvjete.
Iz Ministarstva napominju, da ukoliko turistički inspektor u inspekcijskom nadzoru ugostiteljskog objekta utvrdi da je gostu koji je konzumirao ugostiteljske usluge u tome objektu naplaćeno korištenje zahoda za goste, a koji je obuhvaćen rješenjem o ispunjavanju minimalnih uvjeta sukladno Pravilniku, turistički inspektor će u tom slučaju poduzeti propisane mjere prema ugostitelju.
Međutim, s obzirom da u ugostiteljske objekte, posebno uz važnije prometnice, često svraćaju i turisti koji nisu gosti ugostiteljskog objekta i ne žele konzumirati ugostiteljske usluge, već žele samo koristiti zahod za goste, mnogi ugostitelji naplaćuju korištenje zahoda takvim turistima.
Ukoliko ugostitelji žele naplaćivati korištenje zahoda za goste turistima koji nisu gosti tog ugostiteljskog objekta, tada ugostitelji moraju biti registrirani za "Razred - 96.09. Ostale osobne uslužne djelatnosti d.n." prema Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti (NN 58/07. i 72/07.) - Područje S - Ostale uslužne djelatnosti", i izdavati račune za korištenje zahoda sukladno poreznim propisima, jer u suprotnom podliježu mjerama propisanim Zakonom o zabrani i sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti (NN 61/11.), a koji kontroliraju djelatnici Carinske uprave Ministarstva financija.
Izmjene i dopune Pravilnika o potporama za preradu proizvoda ribarstva i akvakulture
 
		
		
		U okviru provedbe Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo RH za programsko razdoblje 2014-2020., a na temelju članka 59. stavka 2. Zakona o morskom ribarstvu (NN 81/2013, 14/2014 i 152/2014), ministar poljoprivrede donio je Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o dodjeli potpore u okviru Mjere IV-4 „Prerada proizvoda ribarstva i akvakulture“ (NN 24/16).
U Pravilniku o uvjetima kriterijima i načinu dodjele potpore u okviru mjere IV.4. »Prerada proizvoda ribarstva i akvakulture« (»Narodne novine«, broj 107/2015 i 129/2015), u članku 6. stavku 4. riječi:
»30. studenoga 2016. godine« zamjenjuju se riječima: »31. srpnja 2017. godine«.
U članku 24. stavku 2. nakon alineje 4. dodaje se nova alineja 5. koja glasi:
»– članka 20. stavka 1. točke a) Odluka o isplati.«.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 19.03.2016.
Izmjene i dopune Pravilnika o potporama za ribarstvo i akvakulturu
 
		
		
		U okviru provedbe Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo RH za programsko razdoblje 2014-2020., a na temelju članka 59. stavka 2. Zakona o morskom ribarstvu (NN 81/2013, 14/2014 i 152/2014), ministar poljoprivrede donio je Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele potpore u okviru mjere iv.3. "stavljanje na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture".
U Pravilniku o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele potpore u okviru mjere IV.3. »Stavljanje na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture« (»Narodne novine«, broj 107/2015, 129/2015 i 12/2016), u članku 5. stavku 6. riječi:
»30. studenoga 2016. godine« zamjenjuju se riječima: »31. siječnja 2017. godine«.
U članku 23. stavku 2. nakon alineje 4. dodaje se nova alineja 5. koja glasi:
»– članka 19. stavka 1. točke a) Odluka o isplati.«.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 19.03.2016.
Novi ispitni rok za pogrebnike 3. travnja
Novi ispitni rok za stručno osposobljavanje za zanimanje pogrebnik održat će se u nedjelju, 3. travnja 2016. u Zagrebu (Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/I).
Prijave za ispit primaju se do 21. ožujka 2016. godine.
Detaljne informacije o ispitu, prijavama i literaturi na LINKU.
Hrvatski prijevoznici nekonkurentni kolegama iz susjednih zemalja
Prijevozništvo je opterećeno problemima koji su zajednički svim obrtima, a to su visoki troškovi poslovanja, razne administrativne prepreke, nemogućnost naplate potraživanja, česte izmjene zakona i propisa, blokade i ovrhe, nelojalna konkurencija, nedostatni izvori financiranja, ali i specifični problemi struke, istaknuo je predsjednik Hrvatske obrtničke komore (HOK) Dragutin Ranogajec, otvarajući danas 8. susret prijevoznika u Vinkovcima.
Svima nama obrtnicima, rekao je Ranogajec, potreban je poticajni zakonodavni okvir, porezni zakoni koji se neće mijenjati barem pet godina, uklanjanje barijera u poslovanju, kao i mladi obrazovani kadar. Kako bi se zaustavili negativni trendovi u obrtništvu, država mora staviti obrtništvo u fokus gospodarske politike, smanjiti birokraciju, pojednostaviti zakonodavni okvir i stvoriti poticajno poslovno okruženje za rast i otvaranje novih radnih mjesta.
Predsjednik Ceha prijevoznika HOK-a Emilijo Bajlo naglasio je kako veliki broj hrvatskih prijevoznika trenutno posluje s negativnom ili minimalnom profitabilnošću. Također, naveo je, zabrinjava i sve veći ukupni udio stranih prijevoznika u prijevozu roba cestom koji prema nekim procjenama sudjeluju i u izvozu i u uvozu sa oko 40% od ukupnog prijevoza.
„Gledajući dvije godine unatrag, određeni pozitivni pomaci u ovoj djelatnosti su se dogodili, a u velikom je dijelu to rezultat suradnje Ceha prijevoznika s resornim ministarstvom i ostalim relevantnim institucijama. No, ostalo je još neriješenih problema, od kojih je najznačajniji generalna nekonkurentnost domaćih prijevoznika u odnosu na prijevoznike iz susjednih zemalja.“, zaključio je Bajlo.
Ante Nevešćanin iz Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, pokrovitelja ovogodišnjeg skupa, rekao je kako je članstvo u EU, što se tiče obavljanja prijevozničke djelatnosti donijelo niz prednosti, posebice u obavljanju cestovnog prijevoza tereta. No, dobili smo neke druge probleme, kao što su nedostatak vozača teretnih vozila i autobusa, uvedena su pravila minimalnih plaća u Njemačkoj i obveza popunjavanja dodatnih obrazaca koji otežavaju obavljanje djelatnosti cestovnog prijevoza….
Mr. Milan Barišić iz Službe sigurnosti cestovnog prometa Ravnateljstva policije, naveo je da je tijekom 2015. godine sigurnost prometa na cestama bila lošija nego u 2014. godini. Zabilježeno je 32.000 prometnih nesreća, u kojima je poginulo 348 osoba, što je 13% više nego godinu ranije. U strukturi sudionika nesreća, teretna vozila čine 6%, autobusi 3%, a poginulo je 10 vozača kamiona.
Temeljem rasprave i izlaganja, Ceh prijevoznika usvojio je zaključke, koji će biti upućeni nadležnim institucijama:
1. Ceh prijevoznika Hrvatske obrtničke komore pozdravlja spremnost Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture za češćom organizacijom operativnih sastanaka između predstavnika prijevoznika i predstavnika MPPI. HOK će kroz operativne sastanke s ministarstvom raditi na rješavanju problematike prijevozništva definirane i na zaključcima s ovoga susreta.
2. Tražimo žurno ratificiranje „druge“ CMR konvencije donesene Protokolom o izmjeni CMR-a 197 koji je stupio na snagu 1980. godine. Prema saznanjima da je zakonska osnova za potpisivanje sporazuma već u pripremi od Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture i Ministarstva unutarnjih poslova, tražit ćemo da se ista čim prije provede.
3. Ceh prijevoznika HOK-a inzistira da se temeljem nove EU Direktive o tehničkim pregledima vozila (45) izmjeni Zakon o sigurnosti prometa na cestama tj. da se podzakonskim aktom ukinu preventivni tehnički pregledi vozila i obveza homologacije novih i rabljenih vozila proizvedenih i kupljenih u EU.
4. Još uvijek nije riješen problem pretovara vozila. Ustrajemo na zahtjevu da se temeljem članka 154. Zakona o sigurnosti prometa na cestama riješi na način jednake raspodjele odgovornosti kod pretovara vozila između prijevoznika i utovaritelja tereta.
5. Ceh prijevoznika traži da se RTV pristojba plaća po paušalnom iznosu za sva vozila na godišnjoj razini.
6. S obzirom da nove vozačke dozvole ne omogućavaju vlasnicima obrta uvid u moguće zabrane prometovanja za pojedine kategorije od strane vozača, tražimo da MUP obavijesti vlasnika obrta i tvrtke ukoliko je nad njegovim zaposlenikom takva mjera provedena.
7. Strani prijevoznici koji prometuju kroz RH dužni su se registrirati i plaćati PDV za prijevoz obavljen na području RH. Tražimo sustavne i češće kontrole stranih prijevoznika prilikom ulaska u RH i na cestama RH.
8. Tražimo da se ukine obveza za zapošljavanje pratitelja na turističkim izletničkim brodovima.
9. Shuttle prijevoz i povremeni prijevoz putnika nužno je jasnije definirati Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu. Način prijevoza putnika putem Uber aplikacije, a na temelju postojeće zakonske regulative ilegalan i kao takvog treba ga sankcionirati.
10. Tražimo veće i kvalitetnije poticaje za prekvalifikaciju profesionalnih vozača i lakši ulaz mladih na ovaj segment tržišta rada. Ukoliko ove mjere ne donesu željene rezultate, tražimo veće kvote za zapošljavanje stranih radnika u prijevozu (profesionalni vozači).
Ostvarivanje popusta na opskrbu električnom energijom pri HEP Opskrbi
 
		
		
		Hrvatska obrtnička komora i HEP Opskrba d.o.o. sklopile su sporazum u projektu Zajednička nabava HOK-ZNA. Tim je sporazumom omogućen dodatni popust članovima Hrvatske obrtničke komore na opskrbu električnom energijom.
Da bi član ostvario popust, potrebno je dostaviti HEP Opskrbi:
- potpisani Ugovor o opskrbi krajnjeg kupca
- potvrdu o podmirenom komorskom doprinosu
Ugovor o opskrbi krajnjeg kupca HEP Opskrba će članu dostaviti poštom na kućnu adresu.
Potvrdu o podmirenom komorskom doprinosu član HOK-a može dobiti u svome matičnom udruženju obrtnika ili u područnoj obrtničkoj komori.
Ispit za “upravitelje prijevoza“ 9. travnja
Obavještavamo Vas da će se sljedeći Ispitni rok za obavljanje djelatnosti javnog cestovnog prijevoza “Upravitelj prijevoza“ održati u subotu 9. travnja 2016.g. u Zagrebu. Ovisno o intenzitetu prijave, postoji mogućnost održavanja ispitnog roka i u nedjelju, 10. travnja 2016.
Prijava za ispit mora biti poslana najkasnije 15 dana prije određenog ispitnog roka, tj. do 25. ožujka 2016.g.
Povjerenstvo je dužno uputiti polaznicima pisani dopis za pristupanje ispitu najkasnije 7 dana prije početka ispita.
Za pripremu kandidata za polaganje ispita o stručnoj osposobljenost koriste se:
	    Katalog pitanja , izdanje prosinac 2013.
	    Katalog pitanja i odgovora, izdanje prosinac 2013.
Katalog pitanja, i sva potrebna dokumentacija može se preuzeti sa web stranice HOK-a (https://www.hok.hr/cro/cehovi/ispit_za_javni_cestovni_prijevoz).
Katalog pitanja i odgovora moguće je naručiti iz HOK-a uz naknadu u iznosu od 100,00 kuna (na istoj uplatnici kojom se uplaćuje naknada za polaganje ispita treba upisati iznos od 1.600,00 kuna - i Katalog pitanja i odgovora će biti poslan na adresu poštom).
 
UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika ŠibenikPovijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik. 

 
        
        
       

