

Predsjednik Smolić na sastanku Vijeća za upravljanje razvojem turizma Hrvatske
Na 2. sjednici Vijeća za upravljanje razvojem turizma na temu cjenovne konkurentnosti hrvatskog turizma koja se održala 05. veljače 2025. godine u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu kojom je predsjedao predsjednik Vlade Andrej Plenković, a u nazočnosti više ministara, brojnih predstavnika turističkih udruženja i kompanija te cehovskih udruženja, prisustvovao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik. Na istoj se razgovaralo o inflaciji, padu dolazaka i noćenja s emitivnih tržišta, visokim provizijama globalnih platformi za rezervaciju smještaja te kako sa ovako visokim cijena u ugostiteljstvu i smještaju Hrvatska je cjenovno nekonkurentna.
Vezano za cijene ugostiteljskih usluga, predsjednik Smolić je poručio da je važno omogućiti našim ljudima da mogu uživati u turističkoj ponudi svoje zemlje, ali do sniženja cijena mora doći u cijelom lancu, a ne samo na njegovom kraju.
Ograničene cijene proizvoda u trgovinama - Odluka o izravnim mjerama kontrole cijena - uputa i pojašnjenje
Ministarstvo gospodarstva dostavilo je uputu i dodatna pojašnjenja za proizvode čija je cijena ograničena u Odluci o izravnim mjerama kontrole cijena određenih proizvoda i određenih kategorija proizvoda u trgovini na malo (,,Narodne novine", broj 17/2025).
Predmetnom odlukom propisane su najviše maloprodajne cijene za ukupno 70 proizvoda u trgovini na malo. Popis proizvoda obuhvaća uz ranijih 30 proizvoda i dodatnih 40 kategorija proizvoda. Za ranijih 30 proizvoda, trgovac je dužan odrediti cijenu do razine najviše maloprodajne cijene za sve proizvode koje ima u prodaji na pojedinom prodajnom mjestu. Primjerice, tom su obvezom obuhvaćeni svi jogurti u čašici i bočici u rasponu od 180 g do 200 g. Izuzetak s tog popisa je toaletni papir za koji su trgovci obvezni ograničiti cijenu najmanje jedne vrste artikla toaletnog papira (u pakiranju od 10 do 16 rola), a poželjno je i više.
Za dodatnlh 40 kategorija proizvoda trgovci su obvezni odrediti maloprodajnu cijenu do razine najviše maloprodajne cijene kategorije proizvoda određene odlukom i to za najmanje jednu vrstu artikla unutar iste kategorije proizvoda. Primjerice, od svih voćnih džemova u rasponu od 660 g do 690 g koje trgovac ima u prodaji na pojedinom prodajnom mjestu, dužan je staviti potrošačima na raspolaganje najmanje jedan artikl iz navedene kategorije, po cijeni do razine najviše maloprodajne cijene utvrđene odlukom. Dakle, u slučaju da se artikl s ograničenom cijenom proda, a na prodajnom mjestu se nude za prodaju drugi artikli unutar iste kategorije proizvoda, trgovac je dužan odmah osigurati drugi artikl po cijeni do razine najviše maloprodajne cijene. Drugim riječima, nije dozvoljeno da na prodajnom mjestu trgovac nudi za prodaju artikle unutar pojedine kategorije proizvoda, a da pritom nijedan artikl iz te kategorije nema ograničenu cijenu. Stoga, poželjno je da na ovaj način trgovac stavi na raspolaganje više od jednog artikla unutar iste kategorije proizvoda, a kako bi se osigurala kontinuirana dostupnost istih.
Nadalje, kako bi se osigurala pravovremena informiranost potrošača o maloprodajnim cijenama proizvoda obuhvaćenih odlukom trgovci su obvezni:
1. uz maloprodajnu cijenu proizvoda obuhvaćenih odlukom jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti propisanu vizualnu identifikacijsku oznaku
2. na ulazu u prodajni objekt ili na drugom za potrošače vidljivom mjestu unutar prodajnog objekta te na mrežnoj stranici, ako je ista uspostavljena, jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti plakat koji minimalno sadrži propisanu vizualnu identifikacijsku oznaku te ažurirani popis odabranih artikala s pripadajućom maloprodajnom cijenom.
Pozivaju se trgovci da prilikom izbora artikala za dodatnih 40 proizvoda, gdje im je ostavljena mogućnost izbora, imaju na umu da se radi o najvišoj redovnoj maloprodajnoj cijeni koja nije fiksna i koja se ne odnosi na posebne oblike prodaje (dakle, isključuje cijene prilikom akcije te drugih oblika sniženja). Također, pozivaju se trgovci da svojim potrošačima osiguraju najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda.
Pojašnjenja za svaki pojedinačni proizvod možete preuzeti na linku.
Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara 2025
Ceh frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore u suradnji s Gospodarskim centrom Osijek organizira događanje Majstori ljepote 2025., koji će okupiti vodeće frizere i kozmetičare te sve ljubitelje ljepote.
Ova beauty manifestacija održat će se 15. i 16 ožujka 2025. godine u Osijeku kao sastavni dio Sajma ljepote i zdravlja, a osim što će pružiti uvid u najnovije trendove, bit će prilika za natjecanja i edukacije.
U sklopu događanja održat će se Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, stoga pozivamo sve zainteresirane natjecatelje da se prijave.
Popunjenu prijavu za natjecanje i izjavu o prihvaćanju općih pravila možete poslati na e-mail: cehovi@hok.hr najkasnije do 1. ožujka 2025. godine.
Sve informacije i dokumentaciju za Državno prvenstvo možete preuzeti ovdje.
Službeni Program Majstora ljepote 2025. bit će objavljen naknadno.
Čestit Božić i sretna nova 2025. godina
Svim obrtnicama i obrtnicima Udruženja obrtnika Šibenik, čestit Božić te sretnu i uspješnu 2025. godinu želi
Predsjednik
Joso Smolić
Šibenski obrtnici tradicionalno će na Badnjak za građane pripremiti bakalar
U duhu dugogodišnje blagdanske tradicije, Udruženje obrtnika Šibenik i Obrtnička komora Šibensko-kninske županije ove godine organiziraju pripremu i podjelu bakalara građanima i posjetiteljima grada Šibenika na Badnjak, u utorak, 24.prosinca, u 11 sati ispred zgrade šibenskog kazališta.
- Pripremu i podjelu bakalara na Badnjak našim dragim sugrađanima i gostima, Udruženje obrtnika Šibenik započelo je prije više od dvadeset godina. Ostajemo vjerni našoj tradiciji te ćemo i na ovaj Badnjak pripremiti preko tisuću porcija bakalara kako bi na taj način pridonijeli blagdanskom ozračju u staroj gradskoj jezgri Šibenika. Kolege iz Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika pri našem udruženju obrtnika potrudit će se majstorski pripremiti bakalar po tradicionalnoj recepturi a bit će tu još fritula i kuhanog vina za potpuni blagdanski ugođaj – rekao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik i potpredsjednik Hrvatske obrtničke komore.
Uz podjelu bakalara za sugrađane, obrtnici ni ovog Božića ne zaboravljaju potrebite te će Županijska obrtnička komora i Udruženje obrtnika Šibenik na Badnjak donirati bakalar Pučkoj kuhinji Caritasa u Šibeniku i Kninu.
Nagrada Grada Šibenika dodijeljena Josi Smoliću, predsjedniku Udruženja obrtnika Šibenik
Na svečanoj sjednici Gradskog vijeća Grada Šibenika, koja se održala 27. rujna 2024. godine a u povodu Dana grada Šibenika i sv. Mihovila, dodijeljene su nagrade i priznanja zaslužnim građanima, udrugama i ustanovama.
Nakon dodijeljene mu nagrade – Grb Šibensko-kninske županije u svibnju ove godine, Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik, dobitnik je i Nagrade Grada Šibenika za značajan doprinos u razvoju obrtništva i poduzetništva.
U nazočnosti izaslanika predsjednika Hrvatskog sabora, predsjednika Vlade Republike Hrvatske, saborskih zastupnika i ostalih mnogobrojnih gostiju, Nagradu Grada Šibenika Josi Smoliću su uručili Željko Burić, gradonačelnik grada Šibenika i Dragan Zlatović, predsjednik Gradskog vijeća grada Šibenika.
Nagrada Grada Šibenika dodijeljena Josi Smoliću, predsjedniku Udruženja obrtnika Šibenik
Na svečanoj sjednici Gradskog vijeća Grada Šibenika, koja se održala 27. rujna 2024. godine a u povodu Dana grada Šibenika i sv. Mihovila, dodijeljene su nagrade i priznanja zaslužnim građanima, udrugama i ustanovama.
Nakon dodijeljene mu nagrade – Grb Šibensko-kninske županije u svibnju ove godine, Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik, dobitnik je i Nagrade Grada Šibenika za značajan doprinos u razvoju obrtništva i poduzetništva.
U nazočnosti izaslanika predsjednika Hrvatskog sabora, predsjednika Vlade Republike Hrvatske, saborskih zastupnika i ostalih mnogobrojnih gostiju, Nagradu Grada Šibenika Josi Smoliću su uručili Željko Burić, gradonačelnik grada Šibenika i Dragan Zlatović, predsjednik Gradskog vijeća grada Šibenika.


Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

Pozivamo vas na 31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji će se održati od 25. do 27. studenoga u Šibeniku, u hotelu „Ivan", u turističkom naselju Solaris.
Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma RH.
Na Kongresu se predviđa sudjelovanje velikog broja ugostitelja iz Hrvatske i inozemstva, predstavnika resornih ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika, predstavnika komorskog sustava te drugih uglednih gostiju.
Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave predstavnika institucija i stručnjaka iz područja ugostiteljstva te komercijalne prezentacije i promocije. Kongres je ujedno prilika za razmjenu iskustva među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje. U radnom dijelu Kongresa razmatrat će se teme od važnosti za ugostiteljsku struku: nužno smanjenje stope PDV-a u ugostiteljstvu na hranu, nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu, visoka fiskalna opterećenja, potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda, financijski i porezni aspekti kroz nove najave porezne reforme, obrazovanje i problemi u strukovnom školskom sustavu, pregled postojećih obaveza i najava novih, temeljem nove zakonske regulative, prijedlozi i inicijative za podizanje kvalitete u ugostiteljstvu i gastronomiji, i drugo.
Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu domaćina, kao i proizvođača iz ostalih dijelova Hrvatske.
Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način želi se prije svega promovirati struka i njezin dignitet, ali i sama destinacija, grad i županija.
Na Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozivaju se ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici institucija, stručnjaci iz područja, kao i ostali zainteresirani.
Mjesto održavanja Kongresa je AMADRIA PARK, Hoteli Solaris, Šibenik. Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA – rezervacija
Specifikacija pojedinih usluga :
• Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 275,00 kn
• Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 440,00 kn
• Nadoplata za pansionski obrok i to: buffet ručak 130,00 kn, buffet večera 115,00 kn po osobi.
• Svečana završna gala večera 26. studenoga iznosi 250,00 kn.
• Boravišna pristojba iznosi 8,00 kn po osobi.
• Navedene cijene uključuju PDV.
Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
Sve vezano za rezervaciju smještaja, akreditacije, uplate, dostavlja se isključivo putem elektroničkog rezervacijskog formulara, koji se popunjava na sljedećoj adresi:
https://www.amadriapark.com/kongres-ugostitelja
Sve upite vezane uz Kongres možete uputiti na kontakt:
Krešimir Tomić
Telefon : 01/4806 631; 01/4806 666 – centrala
e-mail: cehovi@hok.hr; kresimir.tomic@hok.hr
Pozivamo Vas i ove godine da se odazovete u što većem broju!
Izvor: www.hok.hr
Bespovratna sredstva - Otvoreni javni pozivi MINPO-a

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je otvorene Javne pozive za:
Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2018. godinu.
Javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 2.11.2018. godine.
Davatelj potpore je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta. U proračunu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, planirano je ukupno 2.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem ovog Otvorenog javnog poziva.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva, zadruge i ustanove) te fizičkim osobama.
Sredstva su namijenjena za obrazovanje u 2017. i 2018. godini za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su uređena Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08), odnosno Pravilnikom o načinu i postupku provedbe ispita o stručnoj osposobljenosti za zanimanje pogrebnik („Narodne novine“, broj 134/15) te za ishođenje dozvole (licencije) za izvođenje praktične nastave i vježbi naukovanja u 2017. i 2018. godini.
Projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i za projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“. Prijave se zaprimaju od 1.09.2018. godine do 19.10.2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 18.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je učenicima srednjih škola koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) za zanimanja iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08) .
Projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta temeljem Programa dodjele potpora male vrijednosti namijenjenih poticanju naukovanja za obrtnička zanimanja za razdoblje 2017. do 2018. godina, za projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“.
Prijave se zaprimaju isključivo od 01.09.2018. godine.
Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 31. listopada 2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 5.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima koja izvode praktičnu nastavu i vježbe naukovanja za učenike koji se obrazuju u zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“ broj 42/08).
Sve informacije te popis tražene dokumentacije za otvorene javne pozive mogu se pronaći na internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda na Žirju

6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda održan je 19. kolovoza 2018. godine na otoku Žirju. Na festivalu se predstavilo 13 izlagača koji su prezentirali svoje najbolje proizvode. Bilo je tu ulja, rakije, likera, kozmetičkih proizvoda, izvornih suvenira koji potječu s ograničenih otočnih lokaliteta i rade se u malim serijama.
Važnost razvoja otočnih proizvoda, kao i njihov plasman na tržište, prepoznala je i Šibensko-kninska županija i Grad Šibenik te u sklopu istoga otvorene su tri specijalizirane prodavaonice navedenih proizvoda u gradu Šibeniku a jedna od njih je na novoobnovljenoj tvrđavi Barone.
Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika sudjelovalo je u organizaciji gastronomskog dijela na kojem je Ceh ugostitelja pripremao plodove mora obogaćen aromatičnim biljem otoka Žirja.
5. međunarodni festival pršuta – Drniš 2018.

Obrtnička komora Šibensko-kninske županije bila je jedna od pokrovitelja 5. Međunarodnog festivala pršuta koji je održan 18. i 19. kolovoza 2018. godine u Drnišu.
Ova manifestacija postaje sve značajnija za hrvatsku poljoprivredu i razvoj našeg ruralnog prostora. Gastronomija je jedan od najvažnijih segmenata naše turističke ponude koju treba permanentno razvijati i oplemenjivati. Pršut predstavlja sam vrh naših specijaliteta i naše tradicije. Predivna Dalmatinska Zagora ima sve predispozicije da postane cjelogodišnja turistička destinacija.
Na ovogodišnjem festivalu koji je bio jako dobro posjećen, uz proizvođače pršuta, predstavili su se i proizvođači sira, vina, meda i izvornih suvenira. Najboljim pršutarima uručene su i prigodne nagrade.
Cehovi ugostitelja Obrtničke komore i Udruženja obrtnika Šibenik, za ovu prigodu u mega tavi, spojili su obalu i Zagoru i to u buzari od jadranskih školjki i Drniškog pršuta.
Šibenčani na proslavi 180 godina organiziranog obrtništva u Sisku

Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s Obrtničkom komorom Šibensko-kninske županije, prošlog vikenda nastupilo je na obrtničkom Gastro show-u u Sisku. Ova manifestacija održana je povodom objavljivanja monografije „180 godina organiziranog obrtništva u Sisku“ a organiziralo ju je Udruženje obrtnika Sisak uz potporu Obrtničke komore Sisačko moslavačke županije. Ista je održana pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Kolinde Grabar Kitarović.
Na Sisačkom Korzu pripremale su se delicije prema recepturi bogate zavičajne hrvatske gastronomije. Članovi našeg Ceha ugostitelja za ovu prigodu uz riblje marinade i paštete, te drniški pršut pripremili su i veliku tortu od hobotnice koja je pobudila veliku pažnju svih prisutnih kako svojim izgledom tako i okusom.
Uskrsni doručak u Šibeniku, Skradinu i Rogoznici

Udruženje obrtnika Šibenik u suradnji s gradovima Šibenikom i Skradinom te općinom Rogoznica i njihovim turističkim zajednicama i ove godine organizira tradicionalnu manifestaciju „Uskrsni doručak“.
Na sam Uskrs, 1. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Rogoznici u 11.00 sati ispod Crkvenih skala i u Skradinu u 11.30 sati, na Trgu kneza Domagoja.
Na Uskrsni ponedjeljak, 2. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Šibeniku u 10.30 sati na Trgu Pavla Šubića.
Pozivamo sve žitelje naše županije i goste da nam se pridruže na ovoj tradicionalnoj manifestaciji i uživaju u delicijama blagdanskog stola i prigodnom kulturno-zabavnom programu.

UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika ŠibenikPovijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik.