 
						 
							Čestitamo Dan Grada Šibenika i blagdan sv. Mihovila!
Svim obrtnicima i građanima Šibenika čestitam blagdan sv. Mihovila, našeg nebeskog zaštitnika!
Predsjednik
Joso Smolić
3. Susret računovođa HOK-a, 24.-26.10. 2025. Hotel Jezero, NP “Plitvička jezera”
Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore organizira 3. Susret računovođa HOK-a koji će se održati od 24. do 26. listopada 2025. godine u hotelu Jezero, Nacionalni park "Plitvička jezera".
U petak, 24. listopada, u poslijepodnevnim satima Susret će biti službeno otvoren uz uvodno predavanje i pozdrav domaćina. Tijekom subote, 25. listopada, održavat će se predavanja, interaktivne radionice te okrugli stolovi na aktualne teme. Nakon radnog dijela, Susret će biti zatvoren u subotu navečer. U nedjelju će za sve zainteresirane biti organiziran posjet Nacionalnom parku Plitvička Jezera uz stručno vođenje.
Na 3. Susretu sudjelovat će računovođe iz cijele Hrvatske, predstavnici zakonodavne vlasti, znanstvene zajednice, revizori, predstavnici komorskog sustava te drugi ugledni gosti, a naglasak će biti stavljen na temu Fiskalizacije 2.0.
Odaziv sudionika na prethodna dva susreta snažan je pokazatelj važnosti razmjene iskustava te zajedničkog usuglašavanja prijedloga koji će unaprijediti struku, ali i potrebe za kontinuiranim usavršavanjem i novim znanjima.
PRIJAVE i PLAĆANJE HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Sudionici podmiruju svoj smještaj u cijelosti.
Prijave za smještaj sudionika i kupnja ulaznice za posjet Nacionalnom parku tijekom nedjelje vrše se slanjem ispunjenog obrasca na mail adresu: mice@np-plitvicka-jezera.hr (obrasce možete preuzeti u word i pdf verziji na linkovima na dnu stranice).
Cijena ulaznice za posjet Nacionalnom parku Plitvička jezera iznosi 10,00 eura i birate je na prijavnom obrascu za smještaj.
Prijavu smještaja slanjem obrasca moguće je izvršiti do najkasnije do 10. listopada 2025. godine ili do popunjena raspoloživog smještaja. Nakon navedenog datuma, hotel neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj.
Kompletan tekst najave s više detalja o cijeni smještaja i načinu prijave možete pronaći u dokumentu koji se nalazi na linku na dnu stranice.
Za dodatne informacije o rezervacijama i plaćanju smještaja možete se obratiti na: e-mail: mice@np-plitvicka-jezera.hr ili broj: 053 751 831
Za dodatne informacije o organizaciji možete kontaktirati Marka Turkovića na broj: 01/4806 619 ili e-mail: marko.turkovic@hok.hr te Vesnu Biondić Jeleč na broj: 01/4806 643 ili e-mail: vesna.biondic-jelec@hok.hr.
Prijavnica HOK HTL Jezero 24-26-10-2025
Srednjovjekovni sajam vratio se u Šibenik u svom punom sjaju
	U organizaciji Udruženja obrtnika Šibenik, Turističke zajednice Grada Šibenika, Grada Šibenika i Šibenske gradske straže, 16. Sajam u srednjovjekovnom Šibeniku održan je od 5. do 7. rujna 2025. godine.
	Trodnevni Srednjovjekovni sajam, koji se na šibensku rivu vratio nakon petogodišnje pauze, ispunio je sva očekivanja posjetitelja i izlagača. Šibenčani i brojni turisti su ovih dana mogli uživati u bogatoj ponudi autohtonih proizvoda, a koje su na štandove donijeli izlagači iz cijele Hrvatske.
	Gradom su prodefilirali i Šibenska gradska straža zajedno sa 16 povijenih postrojbi iz cijele Hrvatske, a vrhunac sajma označilo je atraktivno uprizorenje pomorske bitke iz 1378. godine na obali ispred Muzeja grada Šibenika.
Srednjovjekovni sajam u Šibeniku vraća se na rivu: viteške borbe i pomorska bitka
	Šibenska riva ove će godine, od 5. do 7. rujna, ponovo biti središnje mjesto održavanja Srednjovjekovnog sajma u Šibeniku, manifestacija koja se tradicionalno održava u rujnu kada Grad Šibenik obilježava Dan grada i blagdan svog zaštitnika sv. Mihovila. Organizatori ovogodišnjeg izdanja Srednjovjekovnog sajma u Šibeniku su Grad Šibenik, Turistička zajednica grada Šibenika, Udruženje obrtnika Šibenik i Šibenska gradska straža.
	Bogatom ponudom domaćih obrtnika te prigodnim programom koji uključuje viteške borbe i pomorsku bitku organizatori žele oživjeti atmosferu srednjovjekovnih šibenskih sajmova i pokazati posjetiteljima bogatu kulturnu baštinu.
	- Udruženje obrtnika Šibenik začetnik je ove manifestacije koja je svoje prvo izdanje imala 2005. godine, dakle, prije točno 20 godina. Kao jedan od kreatora i inicijatora ove manifestacija zaista sam sretan što ćemo sajam ponovo vratiti na rivu i trgove šibenske stare gradske jezgre - kaže Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik.
	Iz Udruženja obrtnika Šibenik pozivaju obrtnice i obrtnike koji žele izlagati svoje proizvode na Srednjovjekovnom sajmu u Šibeniku da se jave na broj telefona: 022331782 ili na mail: uo.sibenik@hok.hr.
14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije otvara svoja vrata 30. travnja u Skradinu
Sve je spremno za 14. izdanje Sajma agroturizma, koji se i ove godine održava u Skradinu, 30. travnja i 1. svibnja, a na kojem je svoje sudjelovanje potvrdilo više od 150 domaćih izlagača. Uz prepoznatljive proizvode domaćih OPG-ova, kao što su maslinovo ulje, pršut, sirevi i domaći med, u ponudi ovogodišnjeg sajma naći će se i poslastice iz kontinentalne Hrvatske, kulen, bućino ulje, ajvar, domaći kolači, raznorazne zimnice i sokovi, ali i umaci na bazi chillyja, poljički soparnik, suveniri i unikatni nakit, ljekovito bilje i prirodna kozmetika, i štošta toga još.
Kao jedna od najvažnijih sajamskih manifestacija u Dalmaciji i mjesto susreta lokalnih poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika, skradinski sajam održava se od 2008. godine s ciljem očuvanja gastronomskih vrijednosti i tradicijskih običaja našeg kraja.
	14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije organiziraju Šibensko-kninska županija i Razvojno inovacijski centar AluTech, u suradnji s Razvojnom agencijom Šibensko-kninske županije, Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije, Gradom Skradinom, Hrvatskom gospodarskom komorom - Županijskom komorom Šibenik, Obrtničkom komorom Šibensko-kninske županije i Udruženjem obrtnika Šibenik, te pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ministarstva gospodarstva te Ministarstva turizma i sporta.
	Županija partner ovogodišnjeg sajma je Požeško-slavonska županija.
	Program događanja:
	Srijeda, 30. travnja 2025.
	10:00  Otvorenje Sajma za posjetitelje
	11:00  Svečano otvorenje Sajma, Kulturni centar Grada Skradina
	(pozdravni govori, nastup klape Skradinke)
	11:30 Gastro ponuda Udruženja obrtnika Šibenik
	13:00 Nastup KUD-a Šibenske Šuštine
	15:00 Klapa Mirakul – promenada po gradu20:00  Zatvaranje prvog dana Sajma 
	Četvrtak, 1. svibnja 2025.
	10:00 Otvorenje drugog dana Sajma
	11:00 Klapa Skradinke - promenada po gradu
	13:00 Nastup KUD Koledišće Jezera
	15:00 Nastup KU Kolajnica Šibenik
	20:00 Zatvaranje Sajma 
Akademija Poslovni START u Šibeniku: U suradnji s Hrvatskim Telekomom organiziramo besplatne stručne edukacije
	Pridružite se Akademiji Poslovni START u Šibeniku, 7. svibnja 2025. u 9 sati u Razvojnoj agenciji Šibensko-kninske županije, Narodnog preporoda 4, Šibenik.
	Akademija je namijenjena onima koji tek kreću u samostalne poslovne vode, ali i onima koji žele unaprijediti svoje poslovanje s posebnim naglaskom na digitalizaciju.
	Cilj edukacija je pružiti konkretne i korisne informacije, omogućiti razmjenu iskustava te sudionicima ponuditi vrijedne vještine kroz interaktivne radionice i primjere iz svakodnevnog poslovnog okruženja.
	Program događanja:
	09:00 - 09:30 Okupljanje sudionika
	09:30 - 09:40 Predstavljanje programa
	09:40 - 10:25 Predavanje: Život u oblaku
	10:25 - 11:25  Predavanje: Online poslovanje - prodaja i pozicioniranje, predavač Goran Blagus
	11:25 - 11:40 Pauza i druženje
	11:40 - 12:45  Predavanje: Osnove financijske pismenosti, predavač: Toni Milun
	12:45 - 13:15  Predavanje: Umjetna inteligencija i utjecaj na poslovanje
	13:15 - 15:00 Druženje uz ručak
Sudjelovanje je besplatno, a zbog ograničenog broja mjesta PRIJAVITE SE i osigurajte svoje mjesto!
Uskršnji doručak: Više od 20 godina tradicije, zajedništva i blagdanskog duha
Udruženje obrtnika Šibenik i ove godine s ponosom nastavlja više od dva desetljeća dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka, koji će se 2025. godine održati na tri lokacije – u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu. Manifestacija koja je tijekom godina prerasla u neizostavni dio uskršnjih blagdana u Šibensko-kninskoj županiji još jednom okuplja obrtnike, lokalne vlasti i turističke zajednice u cilju očuvanja običaja i zajedničkog slavlja Uskrsa.
	Udruženje obrtnika Šibenik nastavlja svoju dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka. Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik je jedan od glavnih inicijatora prvog Uskršnjeg doručka još davne 2004. godine.
	- Ostajemo vjerni osnovnoj ideji koju smo imali prije 20 godina kada smo u Udruženju obrtnika Šibenik osmislili i pokrenuli ovu sad već tradicionalnu manifestaciju – željeli smo pripremiti i pokazati naše običaje blagovanja za Uskrs. To ćemo učiniti i ove godine, ne samo u Šibeniku već i u Skradinu i Rogoznici. Tijekom proteklih godina u organiziranju Uskršnjeg doručka priključili su se Grad Šibenik i Grad Skradin, Općina Rogoznica i turističke zajednice Šibenika, Skradina i  Rogoznice jer su prepoznali vrijednost ove manifestacije – poručuje Joso Smolić.
	Tradicionalne delicije za sve generacije
	U Šibeniku Uskršnji doručak održat će se, već tradicionalno, na Uskrsni ponedjeljak, 21. travnja na Trgu Pavla Šubića 1 s početkom u 11 sati. Posjetitelji će moći uživati u nezaobilaznim blagdanskim delicijama – velikoj fritaji od 5.000 jaja sa šparogama, kuhanoj šunki i mirisnim uskršnjim pogačama koje će se dijeliti građanima i gostima.
	U Rogoznici na središnjoj rivi na Uskrs, 20. travnja od 11 sati, rogoznički ugostitelji priredit će pravu malu gastronomsku feštu za svoje sugrađane i turiste, dok će u Skradinu na Uskrsni ponedjeljak, Uskršnji domjenak započeti u 13 sati na Trgu Male Gospe, uz prvo pripremanje fritaje sa šparogama, čime se i ova pitoreskna općina pridružuje slavlju na osebujan način.
	Zajedništvo i humanitarna nota
	Ova vrijedna inicijativa Udruženja obrtnika Šibenik već godinama okuplja i brojne partnere. Grad Šibenik, Grad Skradin, Općina Rogoznica te turističke zajednice Šibenika, Skradina i Rogoznice prepoznale su značaj manifestacije i ove godine pružaju punu podršku.
	Dodatnu vrijednost događanju daje i humanitarna dimenzija. Naime, Obrtnička komora Šibensko-kninske županije priključila se aktivnostima darivanjem uskrsnih pogača potrebitima pri Caritasu župe sv. Ante u Kninu, čime se dodatno naglašava duh solidarnosti i zajedništva.
	Udruženje obrtnika Šibenik poziva sve građane i posjetitelje da im se pridruže na ovom radosnom događanju te da zajedno obilježe Uskrs u duhu tradicije, dobre hrane i zajedništva!
 
						 
					Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A, 
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
Važna obavijest: Informacije o regulaciji rada vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji
 
		
		
		Ova obavijest odnosi se na vozače koji žele voziti i preseliti se iz samoizolacije u karantenu.
Prema priopćenju Stožera civilne zaštite, vozači više neće morati biti u samoizolaciji kao do sad. Uputa je da vozači prema potrebi iz karantene odlaze na put te da se nakon istovara robe ponovo vrate u karantenu organiziranu u prostorima poslodavca ili karantenu Županijskog stožera, u čekanju nove ture.
	Kako bi se omogućio ovakav rad vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji, molimo Vas da HITNO dostavite sljedeće podatke:
	
	1. ime i prezime vozača
	2. datum rođenja
	3. državljanstvo
	4. broj putne isprave
	5. država izdavanja putne isprave
	6. OIB
	7. adresa prebivališta/ boravka
	8. datum početka samoizolacija
	9. granični prijelaz na kojem je određena samoizolacija
	10. naziv tvrtke/obrta
	 
	Molimo Vas da tražene podatke dostavite na e-mail adresu prijevoznici-samoizolacija@hok.hr  
	
	Hrvatska obrtnička komora prikuplja podatke te ih potom šalje Stožeru civilne zaštite. Odobrenje za Vaše vozače možete dati samo Stožer civilne zaštite. 
Izvor: hok.hr
Uskrsni doručak u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu
 
		
		
		Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s gradovima Šibenikom i Skradinom te općinom Rogoznica i njihovim turističkim zajednicama organizira tradicionalnu manifestaciju „Uskrsni doručak“.
Na sam Uskrs, 21. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Rogoznici u 11.00 sati ispod Crkvenih skala i u Skradinu u 11.00 sati, na Trgu kneza Domagoja.
Na Uskrsni ponedjeljak, 22. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Šibeniku u 10.30 sati na Trgu Pavla Šubića, ispred zgrade Županije
	Pozivamo sve žitelje naše županije i goste da nam se pridruže na ovoj tradicionalnoj manifestaciji i uživaju u delicijama blagdanskog stola i prigodnom kulturno-zabavnom programu.
	 
11. susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku
 
		
		
		11. Susret prijevoznika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore (HOK), održat će se 28. i 29. ožujka 2019. godine u Šibeniku, u hotelu Solaris.
Na ovogodišnjem, 11. Susretu prijevoznika, kroz izlaganja i raspravu razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje prijevozničke djelatnosti s naglaskom na:
- Način ostvarivanja prava na povrat uplaćene trošarine na gorivo
- Nadolazeća zakonska regulativa u prijevozu (paket mobilnosti)
- Izmjene Zakona o sigurnosti prometa na cestama
- Problematika autoškola
- Problematika prijevoza putnika (autobusi i povremeni prijevoz putnika osobnim vozilima)
- Konkurentnost prijevoznika
- Poticaji za nabavu vozila, subvencije za ugradnju rashladnih uređaja za hlađenje vozačkih kabina
- Osvrt na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu
- Ugovori u prijevozu
- Rasprava o aktualnoj problematici
Pozivamo sve prijevoznike i ostale zainteresirane, da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću uveličaju ovaj, za prijevozništvo, izuzetno značajan skup.
Obrtnici mogu neoporezivo isplatiti nagradu i za sebe osobno
 
		
		
		
	Nastavno na traženje Hrvatske obrtničke komore, Porezna uprava izvijestila: Nagrada koju poslodavac može isplatiti radniku, za sebe osobno mogu isplatiti i obrtnici!
	Na internetskoj stranici Porezne uprave, danas je objavljena Obavijest o neoporezivoj isplati nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika
	sljedećeg sadržaja:
	„Dana 1. prosinca 2018. godine stupio je na snagu Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak (Narodne novine broj 106/18). Prema navedenom Pravilniku od 1. prosinca 2018. godine porez na dohodak se ne plaća na isplaćene nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u iznosu do 5.000,00 kuna godišnje.
	Skrećemo pozornost da iz postojećih odredbi Zakona o porezu na dohodak (članak 33.) i Pravilnika o porezu na dohodak (članak 7. i 35.) proizlazi, da nagradu za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u neoporezivom iznosu do 5.000,00 kn godišnje, koju poslodavac može isplatiti radniku mogu za sebe osobno isplatiti i osobe koje obavljaju samostalne djelatnosti (iz članka 29. Zakona o porezu na dohodak). Napominjemo da se nagrada za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika mora isplatiti na račun te se ne može isplatiti u naravi, a pri isplati se primjenjuje načelo blagajne.“ (izvor: https://www.porezna-uprava.hr/)
	Hrvatska obrtnička komora pozdravlja ovakvo tumačenje, jer je važno postići da obrtnici budu prepoznati kao oni koji zbog svog iznimnog doprinosa gospodarstvu trebaju biti nagrađeni, a ne zakinuti.
	Međutim, ovakvim tumačenjem obrtnici bi bili u mogućnosti isplatiti sebi osobno i ostale neoporezive svote koje inače isplaćuju radnicima (jubilarna nagrada, dar u naravi za samog sebe te isto tako otpremninu prilikom odlaska u mirovinu i sl.), a na koje proteklih godina nisu imali pravo.
	Do sada se odredba iz čl. 35. st. 6. Pravilnika o porezu na dohodak (iznosi naknada, potpora i nagrada poreznih obveznika koji obavljaju samostalne djelatnosti iz članka 29. Zakona za njih osobno, u visini i na način propisan člankom 7. Pravilnika o porezu na dohodak) primjenjivala selektivno od strane Ministarstva financija uzevši u obzir da se pojedine naknade nisu mogle isplatiti obrtnicima, koji nisu imali status radnika.
	Sa željom da se izbjegnu moguće nejasnoće i poteškoće u primjeni propisa u praksi, Hrvatska obrtnička komora žurno je zatražila dodatnu potvrdu Ministarstva financija o gore navedenim potencijalnim mogućnostima, kako bi članove izvijestila o eventualnim pozitivnim promjenama u primjeni ovih propisa, koji su do sada bili nepovoljni za obrtnike.
	
	Izvor: www.hok.hr
Akvakultura- rok 04.01.19. za usklađivanje poslovanja
 
		
		
		Obavještavamo fizičke i pravne osobe da su sukladno članku 45. Zakona o akvakulturi („Narodne novine“, br. 130/17) koje na dan stupanja na snagu ovoga Zakona obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za uzgoj ribe i drugih morskih organizama iz članka 52. Zakona o morskom ribarstvu (Narodne novine, br. 81/13, 14/14 i 152/14), te fizičke i pravne osobe koje obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za akvakulturu iz članka 47. Zakona o slatkovodnom ribarstvu (Narodne novine, br. 106/01, 7/03, 174/04, 10/05 - ispravak, 49/05 - pročišćeni tekst i 14/14), dužne uskladiti svoje poslovanje i ishoditi dozvolu za akvakulturu iz članka 10. Zakona o akvakulturi u roku od jedne godine od stupanja na snagu ovog Zakona, odnosno do 04. siječnja 2019. godine.
Pravnoj i fizičkoj osobi koja ne uskladi svoje poslovanje sukladno gore navedenom, Ministarstvo poljoprivrede rješenjem će ukinuti povlasticu za uzgoj ribe i drugih morskih organizama, odnosno povlasticu za akvakulturu.
Stoga je potrebno što hitnije poslati zahtjev za izdavanje dozvole za akvakulturu.
Zahtjevi se dostavljaju na adresu: Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva, Služba za akvakulturu, I. Mažuranića 30, 23000 Zadar.
Sve potrebne informacije, kao i obrazac zahtjeva nalaze na stranicama Ministarstva poljoprivrede.
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika
 
		
		
		
	Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
	Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
	Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
	• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
	• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
	• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
	• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
	Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
	Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
	Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
	Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika
 
		
		
		
	Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
	Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
	Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
	• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
	• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
	• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
	• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
	Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
	Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
	Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
	Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku
 
		
		
		
	Pozivamo vas na 31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji će se održati od 25. do 27. studenoga u Šibeniku, u hotelu „Ivan", u turističkom naselju Solaris.
	Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma RH.
	Na Kongresu se predviđa sudjelovanje velikog broja ugostitelja iz Hrvatske i inozemstva, predstavnika resornih ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika, predstavnika komorskog sustava te drugih uglednih gostiju.
	Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave predstavnika institucija i stručnjaka iz područja ugostiteljstva te komercijalne prezentacije i promocije. Kongres je ujedno prilika za razmjenu iskustva među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje. U radnom dijelu Kongresa razmatrat će se teme od važnosti za ugostiteljsku struku: nužno smanjenje stope PDV-a u ugostiteljstvu na hranu, nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu, visoka fiskalna opterećenja, potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda, financijski i porezni aspekti kroz nove najave porezne reforme, obrazovanje i problemi u strukovnom školskom sustavu, pregled postojećih obaveza i najava novih, temeljem nove zakonske regulative, prijedlozi i inicijative za podizanje kvalitete u ugostiteljstvu i gastronomiji, i drugo.
	
	Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu domaćina, kao i proizvođača iz ostalih dijelova Hrvatske.
	Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način želi se prije svega promovirati struka i njezin dignitet, ali i sama destinacija, grad i županija.
	Na Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozivaju se ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici institucija, stručnjaci iz područja, kao i ostali zainteresirani.
	Mjesto održavanja Kongresa je AMADRIA PARK, Hoteli Solaris, Šibenik. Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
	
	CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA – rezervacija
	Specifikacija pojedinih usluga :
	• Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 275,00 kn
	• Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 440,00 kn
	• Nadoplata za pansionski obrok i to: buffet ručak 130,00 kn, buffet večera 115,00 kn po osobi.
	• Svečana završna gala večera 26. studenoga iznosi 250,00 kn.
	• Boravišna pristojba iznosi 8,00 kn po osobi.
	• Navedene cijene uključuju PDV.
	
	Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
	Sve vezano za rezervaciju smještaja, akreditacije, uplate, dostavlja se isključivo putem elektroničkog rezervacijskog formulara, koji se popunjava na sljedećoj adresi:
	https://www.amadriapark.com/kongres-ugostitelja
	Sve upite vezane uz Kongres možete uputiti na kontakt:
	Krešimir Tomić
	Telefon : 01/4806 631; 01/4806 666 – centrala
	e-mail: cehovi@hok.hr; kresimir.tomic@hok.hr
	Pozivamo Vas i ove godine da se odazovete u što većem broju!
Izvor: www.hok.hr
 
UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika ŠibenikPovijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik. 

 
        
        
       

