

14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije otvara svoja vrata 30. travnja u Skradinu
Sve je spremno za 14. izdanje Sajma agroturizma, koji se i ove godine održava u Skradinu, 30. travnja i 1. svibnja, a na kojem je svoje sudjelovanje potvrdilo više od 150 domaćih izlagača. Uz prepoznatljive proizvode domaćih OPG-ova, kao što su maslinovo ulje, pršut, sirevi i domaći med, u ponudi ovogodišnjeg sajma naći će se i poslastice iz kontinentalne Hrvatske, kulen, bućino ulje, ajvar, domaći kolači, raznorazne zimnice i sokovi, ali i umaci na bazi chillyja, poljički soparnik, suveniri i unikatni nakit, ljekovito bilje i prirodna kozmetika, i štošta toga još.
Kao jedna od najvažnijih sajamskih manifestacija u Dalmaciji i mjesto susreta lokalnih poljoprivrednika, obrtnika i poduzetnika, skradinski sajam održava se od 2008. godine s ciljem očuvanja gastronomskih vrijednosti i tradicijskih običaja našeg kraja.
14. Sajam agroturizma Šibensko-kninske županije organiziraju Šibensko-kninska županija i Razvojno inovacijski centar AluTech, u suradnji s Razvojnom agencijom Šibensko-kninske županije, Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije, Gradom Skradinom, Hrvatskom gospodarskom komorom - Županijskom komorom Šibenik, Obrtničkom komorom Šibensko-kninske županije i Udruženjem obrtnika Šibenik, te pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ministarstva gospodarstva te Ministarstva turizma i sporta.
Županija partner ovogodišnjeg sajma je Požeško-slavonska županija.
Program događanja:
Srijeda, 30. travnja 2025.
10:00 Otvorenje Sajma za posjetitelje
11:00 Svečano otvorenje Sajma, Kulturni centar Grada Skradina
(pozdravni govori, nastup klape Skradinke)
11:30 Gastro ponuda Udruženja obrtnika Šibenik
13:00 Nastup KUD-a Šibenske Šuštine
15:00 Klapa Mirakul – promenada po gradu20:00 Zatvaranje prvog dana Sajma
Četvrtak, 1. svibnja 2025.
10:00 Otvorenje drugog dana Sajma
11:00 Klapa Skradinke - promenada po gradu
13:00 Nastup KUD Koledišće Jezera
15:00 Nastup KU Kolajnica Šibenik
20:00 Zatvaranje Sajma
Akademija Poslovni START u Šibeniku: U suradnji s Hrvatskim Telekomom organiziramo besplatne stručne edukacije
Pridružite se Akademiji Poslovni START u Šibeniku, 7. svibnja 2025. u 9 sati u Razvojnoj agenciji Šibensko-kninske županije, Narodnog preporoda 4, Šibenik.
Akademija je namijenjena onima koji tek kreću u samostalne poslovne vode, ali i onima koji žele unaprijediti svoje poslovanje s posebnim naglaskom na digitalizaciju.
Cilj edukacija je pružiti konkretne i korisne informacije, omogućiti razmjenu iskustava te sudionicima ponuditi vrijedne vještine kroz interaktivne radionice i primjere iz svakodnevnog poslovnog okruženja.
Program događanja:
09:00 - 09:30 Okupljanje sudionika
09:30 - 09:40 Predstavljanje programa
09:40 - 10:25 Predavanje: Život u oblaku
10:25 - 11:25 Predavanje: Online poslovanje - prodaja i pozicioniranje, predavač Goran Blagus
11:25 - 11:40 Pauza i druženje
11:40 - 12:45 Predavanje: Osnove financijske pismenosti, predavač: Toni Milun
12:45 - 13:15 Predavanje: Umjetna inteligencija i utjecaj na poslovanje
13:15 - 15:00 Druženje uz ručak
Sudjelovanje je besplatno, a zbog ograničenog broja mjesta PRIJAVITE SE i osigurajte svoje mjesto!
Uskršnji doručak: Više od 20 godina tradicije, zajedništva i blagdanskog duha
Udruženje obrtnika Šibenik i ove godine s ponosom nastavlja više od dva desetljeća dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka, koji će se 2025. godine održati na tri lokacije – u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu. Manifestacija koja je tijekom godina prerasla u neizostavni dio uskršnjih blagdana u Šibensko-kninskoj županiji još jednom okuplja obrtnike, lokalne vlasti i turističke zajednice u cilju očuvanja običaja i zajedničkog slavlja Uskrsa.
Udruženje obrtnika Šibenik nastavlja svoju dugu tradiciju organiziranja Uskršnjeg doručka. Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik je jedan od glavnih inicijatora prvog Uskršnjeg doručka još davne 2004. godine.
- Ostajemo vjerni osnovnoj ideji koju smo imali prije 20 godina kada smo u Udruženju obrtnika Šibenik osmislili i pokrenuli ovu sad već tradicionalnu manifestaciju – željeli smo pripremiti i pokazati naše običaje blagovanja za Uskrs. To ćemo učiniti i ove godine, ne samo u Šibeniku već i u Skradinu i Rogoznici. Tijekom proteklih godina u organiziranju Uskršnjeg doručka priključili su se Grad Šibenik i Grad Skradin, Općina Rogoznica i turističke zajednice Šibenika, Skradina i Rogoznice jer su prepoznali vrijednost ove manifestacije – poručuje Joso Smolić.
Tradicionalne delicije za sve generacije
U Šibeniku Uskršnji doručak održat će se, već tradicionalno, na Uskrsni ponedjeljak, 21. travnja na Trgu Pavla Šubića 1 s početkom u 11 sati. Posjetitelji će moći uživati u nezaobilaznim blagdanskim delicijama – velikoj fritaji od 5.000 jaja sa šparogama, kuhanoj šunki i mirisnim uskršnjim pogačama koje će se dijeliti građanima i gostima.
U Rogoznici na središnjoj rivi na Uskrs, 20. travnja od 11 sati, rogoznički ugostitelji priredit će pravu malu gastronomsku feštu za svoje sugrađane i turiste, dok će u Skradinu na Uskrsni ponedjeljak, Uskršnji domjenak započeti u 13 sati na Trgu Male Gospe, uz prvo pripremanje fritaje sa šparogama, čime se i ova pitoreskna općina pridružuje slavlju na osebujan način.
Zajedništvo i humanitarna nota
Ova vrijedna inicijativa Udruženja obrtnika Šibenik već godinama okuplja i brojne partnere. Grad Šibenik, Grad Skradin, Općina Rogoznica te turističke zajednice Šibenika, Skradina i Rogoznice prepoznale su značaj manifestacije i ove godine pružaju punu podršku.
Dodatnu vrijednost događanju daje i humanitarna dimenzija. Naime, Obrtnička komora Šibensko-kninske županije priključila se aktivnostima darivanjem uskrsnih pogača potrebitima pri Caritasu župe sv. Ante u Kninu, čime se dodatno naglašava duh solidarnosti i zajedništva.
Udruženje obrtnika Šibenik poziva sve građane i posjetitelje da im se pridruže na ovom radosnom događanju te da zajedno obilježe Uskrs u duhu tradicije, dobre hrane i zajedništva!
Predsjednik Smolić na sastanku Vijeća za upravljanje razvojem turizma Hrvatske
Na 2. sjednici Vijeća za upravljanje razvojem turizma na temu cjenovne konkurentnosti hrvatskog turizma koja se održala 05. veljače 2025. godine u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu kojom je predsjedao predsjednik Vlade Andrej Plenković, a u nazočnosti više ministara, brojnih predstavnika turističkih udruženja i kompanija te cehovskih udruženja, prisustvovao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik. Na istoj se razgovaralo o inflaciji, padu dolazaka i noćenja s emitivnih tržišta, visokim provizijama globalnih platformi za rezervaciju smještaja te kako sa ovako visokim cijena u ugostiteljstvu i smještaju Hrvatska je cjenovno nekonkurentna.
Vezano za cijene ugostiteljskih usluga, predsjednik Smolić je poručio da je važno omogućiti našim ljudima da mogu uživati u turističkoj ponudi svoje zemlje, ali do sniženja cijena mora doći u cijelom lancu, a ne samo na njegovom kraju.
Ograničene cijene proizvoda u trgovinama - Odluka o izravnim mjerama kontrole cijena - uputa i pojašnjenje
Ministarstvo gospodarstva dostavilo je uputu i dodatna pojašnjenja za proizvode čija je cijena ograničena u Odluci o izravnim mjerama kontrole cijena određenih proizvoda i određenih kategorija proizvoda u trgovini na malo (,,Narodne novine", broj 17/2025).
Predmetnom odlukom propisane su najviše maloprodajne cijene za ukupno 70 proizvoda u trgovini na malo. Popis proizvoda obuhvaća uz ranijih 30 proizvoda i dodatnih 40 kategorija proizvoda. Za ranijih 30 proizvoda, trgovac je dužan odrediti cijenu do razine najviše maloprodajne cijene za sve proizvode koje ima u prodaji na pojedinom prodajnom mjestu. Primjerice, tom su obvezom obuhvaćeni svi jogurti u čašici i bočici u rasponu od 180 g do 200 g. Izuzetak s tog popisa je toaletni papir za koji su trgovci obvezni ograničiti cijenu najmanje jedne vrste artikla toaletnog papira (u pakiranju od 10 do 16 rola), a poželjno je i više.
Za dodatnlh 40 kategorija proizvoda trgovci su obvezni odrediti maloprodajnu cijenu do razine najviše maloprodajne cijene kategorije proizvoda određene odlukom i to za najmanje jednu vrstu artikla unutar iste kategorije proizvoda. Primjerice, od svih voćnih džemova u rasponu od 660 g do 690 g koje trgovac ima u prodaji na pojedinom prodajnom mjestu, dužan je staviti potrošačima na raspolaganje najmanje jedan artikl iz navedene kategorije, po cijeni do razine najviše maloprodajne cijene utvrđene odlukom. Dakle, u slučaju da se artikl s ograničenom cijenom proda, a na prodajnom mjestu se nude za prodaju drugi artikli unutar iste kategorije proizvoda, trgovac je dužan odmah osigurati drugi artikl po cijeni do razine najviše maloprodajne cijene. Drugim riječima, nije dozvoljeno da na prodajnom mjestu trgovac nudi za prodaju artikle unutar pojedine kategorije proizvoda, a da pritom nijedan artikl iz te kategorije nema ograničenu cijenu. Stoga, poželjno je da na ovaj način trgovac stavi na raspolaganje više od jednog artikla unutar iste kategorije proizvoda, a kako bi se osigurala kontinuirana dostupnost istih.
Nadalje, kako bi se osigurala pravovremena informiranost potrošača o maloprodajnim cijenama proizvoda obuhvaćenih odlukom trgovci su obvezni:
1. uz maloprodajnu cijenu proizvoda obuhvaćenih odlukom jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti propisanu vizualnu identifikacijsku oznaku
2. na ulazu u prodajni objekt ili na drugom za potrošače vidljivom mjestu unutar prodajnog objekta te na mrežnoj stranici, ako je ista uspostavljena, jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti plakat koji minimalno sadrži propisanu vizualnu identifikacijsku oznaku te ažurirani popis odabranih artikala s pripadajućom maloprodajnom cijenom.
Pozivaju se trgovci da prilikom izbora artikala za dodatnih 40 proizvoda, gdje im je ostavljena mogućnost izbora, imaju na umu da se radi o najvišoj redovnoj maloprodajnoj cijeni koja nije fiksna i koja se ne odnosi na posebne oblike prodaje (dakle, isključuje cijene prilikom akcije te drugih oblika sniženja). Također, pozivaju se trgovci da svojim potrošačima osiguraju najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda.
Pojašnjenja za svaki pojedinačni proizvod možete preuzeti na linku.
Majstori ljepote – Dani frizera i kozmetičara 2025
Ceh frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore u suradnji s Gospodarskim centrom Osijek organizira događanje Majstori ljepote 2025., koji će okupiti vodeće frizere i kozmetičare te sve ljubitelje ljepote.
Ova beauty manifestacija održat će se 15. i 16 ožujka 2025. godine u Osijeku kao sastavni dio Sajma ljepote i zdravlja, a osim što će pružiti uvid u najnovije trendove, bit će prilika za natjecanja i edukacije.
U sklopu događanja održat će se Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, stoga pozivamo sve zainteresirane natjecatelje da se prijave.
Popunjenu prijavu za natjecanje i izjavu o prihvaćanju općih pravila možete poslati na e-mail: cehovi@hok.hr najkasnije do 1. ožujka 2025. godine.
Sve informacije i dokumentaciju za Državno prvenstvo možete preuzeti ovdje.
Službeni Program Majstora ljepote 2025. bit će objavljen naknadno.


Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
11. susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

11. Susret prijevoznika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore (HOK), održat će se 28. i 29. ožujka 2019. godine u Šibeniku, u hotelu Solaris.
Na ovogodišnjem, 11. Susretu prijevoznika, kroz izlaganja i raspravu razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje prijevozničke djelatnosti s naglaskom na:
- Način ostvarivanja prava na povrat uplaćene trošarine na gorivo
- Nadolazeća zakonska regulativa u prijevozu (paket mobilnosti)
- Izmjene Zakona o sigurnosti prometa na cestama
- Problematika autoškola
- Problematika prijevoza putnika (autobusi i povremeni prijevoz putnika osobnim vozilima)
- Konkurentnost prijevoznika
- Poticaji za nabavu vozila, subvencije za ugradnju rashladnih uređaja za hlađenje vozačkih kabina
- Osvrt na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu
- Ugovori u prijevozu
- Rasprava o aktualnoj problematici
Pozivamo sve prijevoznike i ostale zainteresirane, da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću uveličaju ovaj, za prijevozništvo, izuzetno značajan skup.
Obrtnici mogu neoporezivo isplatiti nagradu i za sebe osobno

Nastavno na traženje Hrvatske obrtničke komore, Porezna uprava izvijestila: Nagrada koju poslodavac može isplatiti radniku, za sebe osobno mogu isplatiti i obrtnici!
Na internetskoj stranici Porezne uprave, danas je objavljena Obavijest o neoporezivoj isplati nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika
sljedećeg sadržaja:
„Dana 1. prosinca 2018. godine stupio je na snagu Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak (Narodne novine broj 106/18). Prema navedenom Pravilniku od 1. prosinca 2018. godine porez na dohodak se ne plaća na isplaćene nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u iznosu do 5.000,00 kuna godišnje.
Skrećemo pozornost da iz postojećih odredbi Zakona o porezu na dohodak (članak 33.) i Pravilnika o porezu na dohodak (članak 7. i 35.) proizlazi, da nagradu za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u neoporezivom iznosu do 5.000,00 kn godišnje, koju poslodavac može isplatiti radniku mogu za sebe osobno isplatiti i osobe koje obavljaju samostalne djelatnosti (iz članka 29. Zakona o porezu na dohodak). Napominjemo da se nagrada za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika mora isplatiti na račun te se ne može isplatiti u naravi, a pri isplati se primjenjuje načelo blagajne.“ (izvor: https://www.porezna-uprava.hr/)
Hrvatska obrtnička komora pozdravlja ovakvo tumačenje, jer je važno postići da obrtnici budu prepoznati kao oni koji zbog svog iznimnog doprinosa gospodarstvu trebaju biti nagrađeni, a ne zakinuti.
Međutim, ovakvim tumačenjem obrtnici bi bili u mogućnosti isplatiti sebi osobno i ostale neoporezive svote koje inače isplaćuju radnicima (jubilarna nagrada, dar u naravi za samog sebe te isto tako otpremninu prilikom odlaska u mirovinu i sl.), a na koje proteklih godina nisu imali pravo.
Do sada se odredba iz čl. 35. st. 6. Pravilnika o porezu na dohodak (iznosi naknada, potpora i nagrada poreznih obveznika koji obavljaju samostalne djelatnosti iz članka 29. Zakona za njih osobno, u visini i na način propisan člankom 7. Pravilnika o porezu na dohodak) primjenjivala selektivno od strane Ministarstva financija uzevši u obzir da se pojedine naknade nisu mogle isplatiti obrtnicima, koji nisu imali status radnika.
Sa željom da se izbjegnu moguće nejasnoće i poteškoće u primjeni propisa u praksi, Hrvatska obrtnička komora žurno je zatražila dodatnu potvrdu Ministarstva financija o gore navedenim potencijalnim mogućnostima, kako bi članove izvijestila o eventualnim pozitivnim promjenama u primjeni ovih propisa, koji su do sada bili nepovoljni za obrtnike.
Izvor: www.hok.hr
Akvakultura- rok 04.01.19. za usklađivanje poslovanja

Obavještavamo fizičke i pravne osobe da su sukladno članku 45. Zakona o akvakulturi („Narodne novine“, br. 130/17) koje na dan stupanja na snagu ovoga Zakona obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za uzgoj ribe i drugih morskih organizama iz članka 52. Zakona o morskom ribarstvu (Narodne novine, br. 81/13, 14/14 i 152/14), te fizičke i pravne osobe koje obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za akvakulturu iz članka 47. Zakona o slatkovodnom ribarstvu (Narodne novine, br. 106/01, 7/03, 174/04, 10/05 - ispravak, 49/05 - pročišćeni tekst i 14/14), dužne uskladiti svoje poslovanje i ishoditi dozvolu za akvakulturu iz članka 10. Zakona o akvakulturi u roku od jedne godine od stupanja na snagu ovog Zakona, odnosno do 04. siječnja 2019. godine.
Pravnoj i fizičkoj osobi koja ne uskladi svoje poslovanje sukladno gore navedenom, Ministarstvo poljoprivrede rješenjem će ukinuti povlasticu za uzgoj ribe i drugih morskih organizama, odnosno povlasticu za akvakulturu.
Stoga je potrebno što hitnije poslati zahtjev za izdavanje dozvole za akvakulturu.
Zahtjevi se dostavljaju na adresu: Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva, Služba za akvakulturu, I. Mažuranića 30, 23000 Zadar.
Sve potrebne informacije, kao i obrazac zahtjeva nalaze na stranicama Ministarstva poljoprivrede.
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

Pozivamo vas na 31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji će se održati od 25. do 27. studenoga u Šibeniku, u hotelu „Ivan", u turističkom naselju Solaris.
Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma RH.
Na Kongresu se predviđa sudjelovanje velikog broja ugostitelja iz Hrvatske i inozemstva, predstavnika resornih ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika, predstavnika komorskog sustava te drugih uglednih gostiju.
Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave predstavnika institucija i stručnjaka iz područja ugostiteljstva te komercijalne prezentacije i promocije. Kongres je ujedno prilika za razmjenu iskustva među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje. U radnom dijelu Kongresa razmatrat će se teme od važnosti za ugostiteljsku struku: nužno smanjenje stope PDV-a u ugostiteljstvu na hranu, nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu, visoka fiskalna opterećenja, potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda, financijski i porezni aspekti kroz nove najave porezne reforme, obrazovanje i problemi u strukovnom školskom sustavu, pregled postojećih obaveza i najava novih, temeljem nove zakonske regulative, prijedlozi i inicijative za podizanje kvalitete u ugostiteljstvu i gastronomiji, i drugo.
Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu domaćina, kao i proizvođača iz ostalih dijelova Hrvatske.
Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način želi se prije svega promovirati struka i njezin dignitet, ali i sama destinacija, grad i županija.
Na Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozivaju se ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici institucija, stručnjaci iz područja, kao i ostali zainteresirani.
Mjesto održavanja Kongresa je AMADRIA PARK, Hoteli Solaris, Šibenik. Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA – rezervacija
Specifikacija pojedinih usluga :
• Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 275,00 kn
• Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 440,00 kn
• Nadoplata za pansionski obrok i to: buffet ručak 130,00 kn, buffet večera 115,00 kn po osobi.
• Svečana završna gala večera 26. studenoga iznosi 250,00 kn.
• Boravišna pristojba iznosi 8,00 kn po osobi.
• Navedene cijene uključuju PDV.
Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
Sve vezano za rezervaciju smještaja, akreditacije, uplate, dostavlja se isključivo putem elektroničkog rezervacijskog formulara, koji se popunjava na sljedećoj adresi:
https://www.amadriapark.com/kongres-ugostitelja
Sve upite vezane uz Kongres možete uputiti na kontakt:
Krešimir Tomić
Telefon : 01/4806 631; 01/4806 666 – centrala
e-mail: cehovi@hok.hr; kresimir.tomic@hok.hr
Pozivamo Vas i ove godine da se odazovete u što većem broju!
Izvor: www.hok.hr
Bespovratna sredstva - Otvoreni javni pozivi MINPO-a

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je otvorene Javne pozive za:
Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2018. godinu.
Javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 2.11.2018. godine.
Davatelj potpore je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta. U proračunu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, planirano je ukupno 2.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem ovog Otvorenog javnog poziva.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva, zadruge i ustanove) te fizičkim osobama.
Sredstva su namijenjena za obrazovanje u 2017. i 2018. godini za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su uređena Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08), odnosno Pravilnikom o načinu i postupku provedbe ispita o stručnoj osposobljenosti za zanimanje pogrebnik („Narodne novine“, broj 134/15) te za ishođenje dozvole (licencije) za izvođenje praktične nastave i vježbi naukovanja u 2017. i 2018. godini.
Projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i za projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“. Prijave se zaprimaju od 1.09.2018. godine do 19.10.2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 18.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je učenicima srednjih škola koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) za zanimanja iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08) .
Projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta temeljem Programa dodjele potpora male vrijednosti namijenjenih poticanju naukovanja za obrtnička zanimanja za razdoblje 2017. do 2018. godina, za projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“.
Prijave se zaprimaju isključivo od 01.09.2018. godine.
Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 31. listopada 2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 5.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima koja izvode praktičnu nastavu i vježbe naukovanja za učenike koji se obrazuju u zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“ broj 42/08).
Sve informacije te popis tražene dokumentacije za otvorene javne pozive mogu se pronaći na internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda na Žirju

6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda održan je 19. kolovoza 2018. godine na otoku Žirju. Na festivalu se predstavilo 13 izlagača koji su prezentirali svoje najbolje proizvode. Bilo je tu ulja, rakije, likera, kozmetičkih proizvoda, izvornih suvenira koji potječu s ograničenih otočnih lokaliteta i rade se u malim serijama.
Važnost razvoja otočnih proizvoda, kao i njihov plasman na tržište, prepoznala je i Šibensko-kninska županija i Grad Šibenik te u sklopu istoga otvorene su tri specijalizirane prodavaonice navedenih proizvoda u gradu Šibeniku a jedna od njih je na novoobnovljenoj tvrđavi Barone.
Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika sudjelovalo je u organizaciji gastronomskog dijela na kojem je Ceh ugostitelja pripremao plodove mora obogaćen aromatičnim biljem otoka Žirja.

UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika ŠibenikPovijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik.