Kontakt informacije

Udruženje obrtnika Šibenik

Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska

tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić

Radno vrijeme od 8 do 16 sati.

 
 
Vijesti UO Šibenik
 

Prilagodba rada i mogućnosti vezane uz poslovanje obrtnika u novonastaloj situaciji pandemije virusa

20. Ožujak 2020. / Cijeli članak »
 

Kako nam je na prvom mjestu odgovornost prema našim članovima i zaposlenicima te zaštita njihovog zdravlja, Hrvatska obrtnička komora privremeno je reorganizirala rad cjelokupnog komorskog sustava. U specifičnim okolnostima trenutne epidemiološke situacije u Republici Hrvatskoj od velike je važnosti da djelujemo koordinirano, odgovorno i smireno kako bismo svi što lakše prebrodili situaciju u kojoj smo se našli.
Obrtnicima su za sva pitanja na raspolaganju djelatnici Hrvatske obrtničke komore, županijskih obrtničkih komora  i udruženja obrtnika.
Podsjećamo obrtnike da na web stranicama Nacionalnog stožera civilne zaštite i Vlade RH https://www.koronavirus.hr/ prate ažurne i provjerene informacije.
Također, sve nove prijedloge i upite vezane uz poslovanje u novonastalim okvirima možete poslati na e-mail korona@hok.hr.
Hrvatska obrtnička komora putem svog sustava obavještavanja članovima šalje informacije, čija je pravodobnost naročito važna u ovim izvanrednim okolnostima.
Pozivamo obrtnike koji nisu u sustavu evidencije kontakata (e-mail adrese i telefonske brojeve) da ih dostave Udruženju obrtnika Šibenik na mail: uo.sibenik@hok.hr ili na mob: 0989841078 i 098296894 te na taj način dobivaju sve aktualne informacije iz područja obrtništva.
Velik broj predloženih mjera od strane Hrvatske obrtničke komore usmjerenih rasterećenju obrtnika već je usvojen, a Hrvatska obrtnička komora svim raspoloživim sredstvima i dalje aktivno radi na prijedlozima konkretnih mjera kojima će zaštititi svoje članove te im osigurati održavanje stabilnog poslovanja. Također podsjećamo i na Odluku Stožera civilne zaštite RH o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja
Za vas smo izradili popis mogućnosti vezanih uz poslovanje i radne procese te predloške koji su važni za postupanja u novonastaloj situaciji te ih je moguće preuzeti niže.

Odluka Stožera civilne zaštite RH o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja

Predlošci za odluke obrtnici

Prilagodba rada i mogućnosti postupanja obrtnika

Obavijest prijevoznicima: Popis lokacija karantena za vozače po županijama

17. Ožujak 2020. / Cijeli članak »
 

Ministarstvo unutarnjih poslova (MUP) izdalo je "Uputu o postupanju i primjeni karantene za vozače teretnih vozila", a ona se odnosi na trgovačka društva i obrte te vozače teretnih vozila koji imaju istovar robe u Hrvatskoj.
Na području svake županije uspostavljena je karantena s parkirališnim prostorom za kamione, u kojoj će biti smješteni domaći vozači teretnih vozila nakon istovara tereta.

U prilogu se nalazi popis lokacija određenih za karantenu vozača, na području pojedine županije.

Popis lokacija za karantenu vozača

Dopuna Upute za karantene za vozače teretnih vozila

16. Ožujak 2020. / Cijeli članak »
 

Ministarstvo unutarnjih poslova, Ravnateljstvo civilne zaštite objavilo je dopunu Upute za karantene za vozače teretnih vozila a koja se odnosi na popis lokacija objekata za karantene za vozače, što svaka lokacija objekta za karantene mora imati, postupak nakon prelaska granice i postupak prijema u karantenu.

 

Važna obavijest: Informacije o regulaciji rada vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji

16. Ožujak 2020. / Cijeli članak »
 

Ova obavijest odnosi se na vozače koji žele voziti i preseliti se iz samoizolacije u karantenu.

Prema priopćenju Stožera civilne zaštite, vozači više neće morati biti u samoizolaciji kao do sad. Uputa je da vozači prema potrebi iz karantene odlaze na put te da se nakon istovara robe ponovo vrate u karantenu organiziranu u prostorima poslodavca ili karantenu Županijskog stožera, u čekanju nove ture.

Kako bi se omogućio ovakav rad vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji, molimo Vas da HITNO dostavite sljedeće podatke:

1. ime i prezime vozača
2. datum rođenja
3. državljanstvo
4. broj putne isprave
5. država izdavanja putne isprave
6. OIB
7. adresa prebivališta/ boravka
8. datum početka samoizolacija
9. granični prijelaz na kojem je određena samoizolacija
10. naziv tvrtke/obrta
 
Molimo Vas da tražene podatke dostavite na e-mail adresu prijevoznici-samoizolacija@hok.hr  

Hrvatska obrtnička komora prikuplja podatke te ih potom šalje Stožeru civilne zaštite. Odobrenje za Vaše vozače možete dati samo Stožer civilne zaštite. 

Izvor: hok.hr

Uskrsni doručak u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu

19. Travanj 2019. / Cijeli članak »
 

Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s gradovima Šibenikom i Skradinom te općinom Rogoznica i njihovim turističkim zajednicama organizira tradicionalnu manifestaciju „Uskrsni doručak“.

Na sam Uskrs, 21. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Rogoznici u 11.00 sati ispod Crkvenih skala i u Skradinu u 11.00 sati, na Trgu kneza Domagoja.

Na Uskrsni ponedjeljak, 22. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Šibeniku u 10.30 sati na Trgu Pavla Šubića, ispred zgrade Županije

Pozivamo sve žitelje naše županije i goste da nam se pridruže na ovoj tradicionalnoj manifestaciji i uživaju u delicijama blagdanskog stola i prigodnom kulturno-zabavnom programu.
 

11. susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

27. Ožujak 2019. / Cijeli članak »
 

11. Susret prijevoznika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore (HOK), održat će se 28. i 29. ožujka 2019. godine u Šibeniku, u hotelu Solaris.

Na ovogodišnjem, 11. Susretu prijevoznika, kroz izlaganja i raspravu razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje prijevozničke djelatnosti s naglaskom na:

  • Način ostvarivanja prava na povrat uplaćene trošarine na gorivo
  • Nadolazeća zakonska regulativa u prijevozu (paket mobilnosti)
  • Izmjene Zakona o sigurnosti prometa na cestama
  • Problematika autoškola
  • Problematika prijevoza putnika (autobusi i povremeni prijevoz putnika osobnim vozilima)
  • Konkurentnost prijevoznika
  • Poticaji za nabavu vozila, subvencije za ugradnju rashladnih uređaja za hlađenje vozačkih kabina
  • Osvrt na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu
  • Ugovori u prijevozu
  • Rasprava o aktualnoj problematici

Pozivamo sve prijevoznike i ostale zainteresirane, da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću uveličaju ovaj, za prijevozništvo, izuzetno značajan skup.

Obrtnici mogu neoporezivo isplatiti nagradu i za sebe osobno

13. Prosinac 2018. / Cijeli članak »
 

Nastavno na traženje Hrvatske obrtničke komore, Porezna uprava izvijestila: Nagrada koju poslodavac može isplatiti radniku, za sebe osobno mogu isplatiti i obrtnici!
Na internetskoj stranici Porezne uprave, danas je objavljena Obavijest o neoporezivoj isplati nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika
sljedećeg sadržaja:
„Dana 1. prosinca 2018. godine stupio je na snagu Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak (Narodne novine broj 106/18). Prema navedenom Pravilniku od 1. prosinca 2018. godine porez na dohodak se ne plaća na isplaćene nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u iznosu do 5.000,00 kuna godišnje.
Skrećemo pozornost da iz postojećih odredbi Zakona o porezu na dohodak (članak 33.) i Pravilnika o porezu na dohodak (članak 7. i 35.) proizlazi, da nagradu za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u neoporezivom iznosu do 5.000,00 kn godišnje, koju poslodavac može isplatiti radniku mogu za sebe osobno isplatiti i osobe koje obavljaju samostalne djelatnosti (iz članka 29. Zakona o porezu na dohodak). Napominjemo da se nagrada za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika mora isplatiti na račun te se ne može isplatiti u naravi, a pri isplati se primjenjuje načelo blagajne.“ (izvor: https://www.porezna-uprava.hr/)
Hrvatska obrtnička komora pozdravlja ovakvo tumačenje, jer je važno postići da obrtnici budu prepoznati kao oni koji zbog svog iznimnog doprinosa gospodarstvu trebaju biti nagrađeni, a ne zakinuti.
Međutim, ovakvim tumačenjem obrtnici bi bili u mogućnosti isplatiti sebi osobno i ostale neoporezive svote koje inače isplaćuju radnicima (jubilarna nagrada, dar u naravi za samog sebe te isto tako otpremninu prilikom odlaska u mirovinu i sl.), a na koje proteklih godina nisu imali pravo.
Do sada se odredba iz čl. 35. st. 6. Pravilnika o porezu na dohodak (iznosi naknada, potpora i nagrada poreznih obveznika koji obavljaju samostalne djelatnosti iz članka 29. Zakona za njih osobno, u visini i na način propisan člankom 7. Pravilnika o porezu na dohodak) primjenjivala selektivno od strane Ministarstva financija uzevši u obzir da se pojedine naknade nisu mogle isplatiti obrtnicima, koji nisu imali status radnika.
Sa željom da se izbjegnu moguće nejasnoće i poteškoće u primjeni propisa u praksi, Hrvatska obrtnička komora žurno je zatražila dodatnu potvrdu Ministarstva financija o gore navedenim potencijalnim mogućnostima, kako bi članove izvijestila o eventualnim pozitivnim promjenama u primjeni ovih propisa, koji su do sada bili nepovoljni za obrtnike.


Izvor: www.hok.hr

Akvakultura- rok 04.01.19. za usklađivanje poslovanja

12. Prosinac 2018. / Cijeli članak »
 

Obavještavamo fizičke i pravne osobe da su sukladno članku 45. Zakona o akvakulturi („Narodne novine“, br. 130/17) koje na dan stupanja na snagu ovoga Zakona obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za uzgoj ribe i drugih morskih organizama iz članka 52. Zakona o morskom ribarstvu (Narodne novine, br. 81/13, 14/14 i 152/14), te fizičke i pravne osobe koje obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za akvakulturu iz članka 47. Zakona o slatkovodnom ribarstvu (Narodne novine, br. 106/01, 7/03, 174/04, 10/05 - ispravak, 49/05 - pročišćeni tekst i 14/14), dužne uskladiti svoje poslovanje i ishoditi dozvolu za akvakulturu iz članka 10. Zakona o akvakulturi u roku od jedne godine od stupanja na snagu ovog Zakona, odnosno do 04. siječnja 2019. godine.

Pravnoj i fizičkoj osobi koja ne uskladi svoje poslovanje sukladno gore navedenom, Ministarstvo poljoprivrede rješenjem će ukinuti povlasticu za uzgoj ribe i drugih morskih organizama, odnosno povlasticu za akvakulturu.

Stoga je potrebno što hitnije poslati zahtjev za izdavanje dozvole za akvakulturu.

Zahtjevi se dostavljaju na adresu: Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva, Služba za akvakulturu, I. Mažuranića 30, 23000 Zadar.

Sve potrebne informacije, kao i obrazac zahtjeva nalaze na stranicama Ministarstva poljoprivrede.

 

Prvi  < 3 4 5 6 7 >  Zadnji
 
UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika Šibenik
Povijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.
Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik.