Otvoreni javni poziv za Program “Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo” za 2024. godinu
Ministarstvo gospodarstva objavilo je Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2024. godinu.
Programom “Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ dodjeljuju se bespovratna sredstava namijenjena poticanju ciljanih programa obrazovanja za obrtništvo koji osiguravaju kvalitetne i motivirane kadrove u svrhu jačanja konkurentnosti, poticanja produktivnosti te rasta i razvoja obrtništva.
Korisnici bespovratnih sredstava temeljem ovog Programa mogu biti mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) te fizičke osobe.
Bespovratna sredstva namijenjena su sufinanciranju troškova nastalih tijekom 2023. i 2024. godine s osnove:
• stjecanja obrazovanja za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su definirana Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08)
• stjecanja osposobljenosti za zanimanje pogrebnik
• polaganja naučničkog ispita
• stjecanja osnovnih znanja o poučavanju učenika
• ishođenja/obnove dozvole (licencije) za izvođenje naukovanja u slučaju promjene sjedišta ili mentora.
Prijavni obrazac s traženom dokumentacijom podnosi se Ministarstvu gospodarstva neposredno ili putem pošte isključivo od 15.07. - 08.11.2024. godine na adresu:
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA
Prijava na Otvoreni javni poziv za Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2024. godinu
Ulica grada Vukovara 78
10000 ZAGREB
Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 08.11.2024. godine.
Program „Cjeloživotno obrazovanja za obrtništvo“
Otvoreni javni poziv "Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo"
Prijavni obrazac COOG/2024 za gospodarske subjekte
Prijavni obrazac COOF/2024 za fizičke osobe
Skupna izjava COO/2024
Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Izjava o korištenju potpore po drugoj osnovi
Besplatne edukacije Agencije za zaštitu osobnih podataka i web alatu Olivia
Agencija za zaštitu osobnih podataka od rujna 2022. provodi EU projekt ARC2 s ciljem pružanja potpore prvenstveno obrtnicima, mikro, malim i srednjim poduzetnicima prilikom usklađivanja s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR).
Iako je projekt prvenstveno namijenjen ovoj ciljanoj skupini, aktivnosti koje provodimo u ARC2 projektu i web alat Olivia mogu biti korisni svim organizacijama koje obrađuju osobne podatke, odnosno svim voditeljima i izvršiteljima obrade iz privatnog i javnog sektora.
Glavni rezultat ovog projekta je web alat Olivia koji sadrži 15 GDPR tečaja, teorijske i praktične module koji vam mogu pomoći u razumijevanju vaših obveza iz GDPR-a te u izradi osnovnih akata kojima ćete moći dokazati da ste usklađeni s GDPR-om.
Olivia je ujedno i izvrstan alat za podizanje razine svijesti o zaštiti osobnih podataka unutar organizacije jer sadrži testove znanja, putem kojih zaposlenici mogu testirati svoje znanje i ukoliko imaju najmanje 80% točnih odgovora Olivia generira potvrdu o uspješno položenom modulu. Podsjećamo da je jedna od najvažnijih organizacijskih mjera za zaštitu osobnih podataka upravo redovito educiranje zaposlenika i podizanje svijesti o zaštiti osobnih podataka.
Pozivamo vas sve da se registrirate i isprobate sadržaje koje nudi web alat Olivia: https://olivia-gdpr-arc.eu/hr
Napominjemo da je Olivia još uvijek u izradi te će u potpunosti biti funkcionalna krajem kolovoza, kad i završava projekt ARC2.
Kako bismo vam olakšali razumijevanje pojedinih obveza iz GDPR-a, uz web alat Olivia, organiziramo za vas tematskeh webinare u trajanju sat vremena tijekom kojih ćete moći postavljati svoja pitanja vezano za temu webinara, a predavač će na konkretnom primjeru iz prakse objašnjavati kako primjerice izraditi politiku privatnosti/izjavu o obradi osobnih podataka koja sadrži sve potrebne elemente iz članaka 12.-14. Opće uredbe o zaštiti podataka te na jasan i transparetan način informira ispitanika kako, zašto i u koje svrhe se obrađuju njegovi osobni podaci.
Raspored webinara i poveznice za registraciju:
1. “Politika privatnosti”, 1.7.2024., link za registraciju: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_ZPN4omseSWqxFgPH-EAa1A
2. “Evidencije aktivnosti obrade”, 3.7.2024., https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_1LXXSzkLQQ-EhkLE9kPCFg
3. “Pravne osnove za obradu osobnih podataka”, 5.7.2024., https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_cUOp3v08TOy3cY8R7Kd3dA
4. “Prava ispitanika”, 10.7.2024., https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_SLr5ajgGTEuEc84OR_eMnw
5. “Načela obrade osobnih podataka”, 22.8.2024., https://us02web.zoom.us/j/89755373014?pwd=HTFqKxqy4NCPAb716rf0hluWidPaaR.1
6. "Organizacijske i tehničke mjere za zaštitu osobnih podataka", 26.8.2024., https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZcqdu6oqj4pHdbQm6H2G0AeknwDdt9QUKJx
7. "Odnos između voditelja i izvršitelja obrade", 28.8.2024., https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUldOuuqjspE9LkOURtyUSt5VLsVG5aF5T6
8. “Službenik za zaštitu podataka”, 10.9.2024., https://us02web.zoom.us/j/86017437773?pwd=VoHicfZLS5fjk8wMh85MWxujdL7INW.1
9. "Obrada osobnih podataka putem kolačića", 16.9.2024. https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZAvfuysrjkpHdO4ImpYcPLzwB77LxddnyoJ
10. "Obrada osobnih podataka putem videonadzora", 24.9.2024., https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZwuce2sqDktH9Gl_e8-hsTZ18bLtdIXYlsC
11. “Povrede osobnih podataka”, 30.9.2024., https://us02web.zoom.us/j/83304195706?pwd=mrxp7sH9p4cFKquNSUbb8Aln1kBvem.1
12. “Transferi osobnih podataka u treće zemlje”, 2.10.2024., https://us02web.zoom.us/j/88327000962?pwd=V9GD77f5xzcrwpzKz22aRRpcwWWo0Z.1
Za sve dodatne informacije vezano za AZOP edukativne aktivnosti i web alat Olivia slobodno uputite upit na e-mail adresu: iva.kratzl@azop.hr.
Josi Smoliću, predsjedniku Udruženja obrtnika Šibenik dodijeljena nagrada – Grb Šibensko-kninske županije
Na Svečanoj sjednici Skupštine Šibensko-kninske županije koje je održana 24. svibnja 2024. godine u Šibeniku, dodijeljene su nagrade i priznanja povodom Dana Županije. Među gostima su bili izaslanica predsjednika RH Zorana Milanovića, Željko Burić, izaslanik Vlade RH te župan Koprivničko-križevački Darko Koren.
Josi Smoliću, predsjedniku Udruženja obrtnika Šibenik dodijeljena je nagrada – Grb Šibensko-kninske županije zbog iznimnog doprinosa u razvoju obrtništva i poduzetništva kao i organiziranja niza manifestacija kojima se promovira Šibensko-kninska županija u RH i inozemstvu.
Nagradu su uručili predsjednik Skupštine i župan Šibensko-kninske županije.
Mali trgovci pri HOK-u: Maknite ograničenja rada, omogućite potpore i sufinancirajte najam prostora
U Hrvatskoj obrtničkoj komori održan je 12. Susret trgovaca koji je u predavanjima i panel raspravi o aktualnim temama u sektoru okupio male trgovce iz cijele Hrvatske.
Predstavnice resornog Ministarstva gospodarstva su okupljenima dale ključne informacije o zakonodavnom kontekstu koje su obuhvaćale prava i obveze trgovaca u odnosu na potrošače te trgovinu putem interneta, dok je predstavnica HOK-a dala pregled potencijalnih EU projekata i natječaja za trgovce. U sklopu Susreta održana je i panel rasprava na temu budućnosti i izazova male trgovine, a u istoj su sudjelovali Mirko Budimir iz Hrvatske udruge poslodavaca, Josip Zaher u ime Hrvatske gospodarske komore, Ivan Ćibarić ispred Saveza udruga malih trgovaca RH te predstavnici Hrvatske obrtničke komore, predsjednik Organizacijskog odbora Susreta i član Predsjedništva HOK-a Darko Knežević i članica Ceha trgovine HOK-a Lidija Huten. Sudionici su istaknuli i problematizirali ograničenje rada nedjeljom, ali i naglasili problem radne snage, nedostatak podrške države sektoru i sredstava za modernizaciju i ulaganja, ali i spremnost samih malih trgovaca na pravovremenu prilagodbu fluktuirajućim tržišnim trendovima kao preduvjet opstanka i uspjeha.
Ovom prilikom Ceh trgovine HOK-a je formulirao i predstavio zaključke za unapređenje sektora te će ih uputiti nadležnim tijelima na postupanje. Tako je (1) zatraženo od nadležnog Ministarstva omogućavanje prava svakog obrtnika da sam odluči hoće li će raditi nedjeljama i praznicima, a osobito ako u obrtu radi sam vlasnik ili njegova obitelj. Istaknuto je da je (2) sektoru trgovine potrebno omogućiti javljanje na državne, županijske i gradske potpore te da se konkretnim mjerama potiče i sufinancira mala trgovina u ruralnim i otočnim područjima, s obzirom na to da su trgovci redovito isključeni iz mogućnosti prijava na natječaje ili potpore, a interes i potrebe za iste su velike. Također, detektirano je da je (3) potrebna veća kontrola prodaje putem društvenih mreža prema neregistriranim subjektima kako bi se što više smanjila nelojalna konkurencija i zaštitila mala trgovina, kao i (4) potreba za sufinanciranjem najma prostora koji su u vlasništvu grada, županije ili države u situaciji gdje su pogodnosti i poticaji za trgovce mali ili ne postoje, a u svrhu njihovog lakšeg poslovanja i osiguranja opstanka.
Sprečavanje širenja zaraznih bolesti putem vode namijenjene za ljudsku potrošnju
U cilju zaštite zdravlja ljudi i sprečavanja širenja zaraznih bolesti putem vode namijenjene za ljudsku potrošnju, vlasnici prioritetnih objekata odnosno velikih objekata koji nisu kućanstva, s brojnim korisnicima potencijalno izloženima rizicima povezanima s vodom, osobito veliki objekti za javnu upotrebu i to: bolnice, lječilišta, škole i ostale obrazovne ustanove, vrtići, objekti u kojima se obavlja djelatnost socijalne skrbi za korisnike na smještaju, sportske dvorane, ugostiteljski objekti iz skupina Hoteli i Kampovi, učenički i studentski domovi, trgovački centri, kaznene ustanove i vojarne u obvezi su uspostaviti, provoditi i održavati sustave i postupke samokontrole kroz procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže navedenih objekata u kojima obavljaju svoje poslovanje te provoditi preventivne i korektivne mjere kako su propisane Zakonom o vodi za ljudsku potrošnju i Pravilnikom o kontroli parametara kućne vodoopskrbne mreže potrošača i drugih sustava od javnozdravstvenog značaja te planu i programu edukacije svih dionika.
Slijedom navedenog, svi prioritetni objekti, uključujući sportske dvorane i ugostiteljski objekti iz skupina Hoteli i Kampovi, stupanjem na snagu navedenog Pravilnika su u obvezi provesti procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže te preventivne i korektivne mjere sukladno člancima 29. i 30. Zakona o vodi za ljudsku potrošnju.
Ostali objekti u kojima se pruža usluga smještaja za 20 i više osoba, a koji nisu prioritetni objekti, u obvezi su provesti procjenu rizika kućne vodoopskrbne mreže sukladno članku 31. toga Zakona.
Tijelo nadležno za politiku sigurnosti vode za ljudsku potrošnju u Republici Hrvatskoj je Ministarstvo zdravstva. Ministarstvo obavlja upravno-pravne i stručne poslove u području vode za ljudsku potrošnju te im se za dodatne informacije možete obratiti na kontakt: pitajtenas@miz.hr.
12. Susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore
12. Susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore održava se u četvrtak 23. svibnja 2024. godine, s početkom u 10:00 sati, u Velikoj dvorani Hrvatske obrtničke komore, Ilica 49, 10000 Zagreb.
U sklopu programa predviđena su stručna predavanja o potencijalnim EU projektima i natječajima za trgovce, pravima i obvezama trgovaca u odnosu na potrošače te trgovini putem interneta. Uz to, očekuje nas i panel rasprava na temu "Budućnost i izazovi male trgovine" s relevantnim stručnjacima.
Nove odluke vezane uz higijenski minimum i sanitarne knjižice 2024.
Ministarstvo zdravstva donijelo je nove odluke koje se odnose na higijenski minimum i sanitarne knjižice.
1. Odluka o visini troškova stjecanja potrebnog znanja o zdravstvenom odgoju osoba
2. Odluka o visini troškova zdravstvenih pregleda osoba koje podliježu zdravstvenom nadzoru.
Odluke stupaju na snagu 1. srpnja 2024. godine a iznosi koji se odnose na spomenute obveze (higijenski minimum, sanitarna knjižica), smanjeni su za 50%.
20. jubilarni Uskrsni doručak Udruženja obrtnika Šibenik
Udruženje obrtnika Šibenik sa svojim Cehom ugostitelja i turističkih djelatnika organiziralo je za građane i goste grada Šibenika, 20. jubilarni Uskrsni doručak. Zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika i Gradom Šibenikom nastavlja se čuvanje naših običaja i jela koja se blaguju za Uskrs.
Na Uskrsni ponedjeljak, za bogati blagdanski stol prepun domaćih jela, od pogača, jaja, pršuta, sira do pancete i brojnih drugih namirnica i slastica, pobrinuli su se ugostitelji, članovi Udruženja obrtnika Šibenik koji su pripremili i omiljenu mega fritaju.
Šibenik je bio među prvim gradovima u Hrvatskoj koji je krenuo s organizacijom ove manifestacije.
- Zašto smo krenuli s ovim prije 20 godina? Da pokažemo našoj djeci kako su naši očevi, djedovi i bake blagovali za Uskrs. Vidimo da smo uspjeli u tome. Uspjeli smo i privući dobar dio gostiju koji dolaze u Šibenik zbog ovoga. Veseli nas što vidimo puno djece, oni su naša budućnost koja će nastaviti ovu tradiciju, kazao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik.
Uskrsni doručak je, za sve građane i brojne strane i domaće goste, održan i u Rogoznici na sam Uskrs te u Skradinu na Uskrsni ponedjeljak.
Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
„Obrtnici za stradale od potresa“ - Humanitarna akcija Hrvatske obrtničke komore
Hrvatska obrtnička komora donirala 50 agregata za struju, otvoren i žiro račun na koji će se prikupljati sredstva za potrebe stradalih u potresu
Upravni odbor Hrvatske obrtničke komore donio je odluku o otvaranju posebnog žiro-računa i pokretanju humanitarne akcije naziva „Obrtnici za stradale od potresa“ koja ima za cilj prikupljanje novčanih sredstava za pomoć stradalima od potresa. Obrtnici iz cijele Hrvatske, kao i kolege obrtnici iz drugih zemalja pokazali su ogroman interes za pomoć stradalim područjima, pa ih pozivamo da se uključe i uplate sredstva na žiro račun otvoren za donacije. Prikupljena sredstva bit će namjenski raspoređena tamo gdje je pomoć najpotrebnija.
Broj žiro-računa na koji se mogu uplatiti donacije je HR29 2340 0091 5111 1052 1, s pozivom na broj HR00 OIB uplatitelja.
Za uplate iz inozemstva potrebno je navesti swift adresu: PBZGHR2X
Hrvatska obrtnička komora donirala je 50 agregata od 2kW, 28.000 m2 plastične folije za pokrivanje uništenih krovišta te organizirala dostavu 200 kg kruha dnevno u Petrinju. Pomoć je to koja je potrebna trenutno, jer je puno ljudi ostalo bez svojih domova, a pojedina mjesta još uvijek nemaju struju, s obzirom da će uklanjanje kvarova na mrežama potrajati.
Ceh ugostitelja HOK-a i Udruženja ugostitelja Grada Zagreba pripremaju dnevno 300 toplih obroka koji se razvoze stradalima u koordinaciji s Obrtničkom komorom Sisačko-moslavačke županije i Udruženjem obrtnika Sisak.
Pomoć u saniranju štete uzrokovane potresima na ovom području bit će potrebna kroz duže vrijeme, stoga svi oni koji su na bilo koji način oštećeni, moraju znati da nisu prepušteni sami sebi.
Obavijest obrtnicima
Zbog novonastale situacije uzrokovane koronavirusom a u svrhu sprječavanja širenja bolesti, Udruženje obrtnika Šibenik privremeno regulira svoj rad na način da sve komunikacije obavlja putem telefona, pošte i elektronske pošte od 23. ožujka 2020. godine.
Uz kontak informacije na stranici Udruženja obrtnika Šibenik,možete se javiti i na mob.: 098/296 894, 098/98 410 78
Važno:
KORONAVIRUS – INFO TELEFON: 113
Zavod za javno zdravstvo Šibensko-kninske županije
Epidemiolog u pripravnosti: 091/434 1201
Prilagodba rada i mogućnosti vezane uz poslovanje obrtnika u novonastaloj situaciji pandemije virusa
Kako nam je na prvom mjestu odgovornost prema našim članovima i zaposlenicima te zaštita njihovog zdravlja, Hrvatska obrtnička komora privremeno je reorganizirala rad cjelokupnog komorskog sustava. U specifičnim okolnostima trenutne epidemiološke situacije u Republici Hrvatskoj od velike je važnosti da djelujemo koordinirano, odgovorno i smireno kako bismo svi što lakše prebrodili situaciju u kojoj smo se našli.
Obrtnicima su za sva pitanja na raspolaganju djelatnici Hrvatske obrtničke komore, županijskih obrtničkih komora i udruženja obrtnika.
Podsjećamo obrtnike da na web stranicama Nacionalnog stožera civilne zaštite i Vlade RH https://www.koronavirus.hr/ prate ažurne i provjerene informacije.
Također, sve nove prijedloge i upite vezane uz poslovanje u novonastalim okvirima možete poslati na e-mail korona@hok.hr.
Hrvatska obrtnička komora putem svog sustava obavještavanja članovima šalje informacije, čija je pravodobnost naročito važna u ovim izvanrednim okolnostima.
Pozivamo obrtnike koji nisu u sustavu evidencije kontakata (e-mail adrese i telefonske brojeve) da ih dostave Udruženju obrtnika Šibenik na mail: uo.sibenik@hok.hr ili na mob: 0989841078 i 098296894 te na taj način dobivaju sve aktualne informacije iz područja obrtništva.
Velik broj predloženih mjera od strane Hrvatske obrtničke komore usmjerenih rasterećenju obrtnika već je usvojen, a Hrvatska obrtnička komora svim raspoloživim sredstvima i dalje aktivno radi na prijedlozima konkretnih mjera kojima će zaštititi svoje članove te im osigurati održavanje stabilnog poslovanja. Također podsjećamo i na Odluku Stožera civilne zaštite RH o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja
Za vas smo izradili popis mogućnosti vezanih uz poslovanje i radne procese te predloške koji su važni za postupanja u novonastaloj situaciji te ih je moguće preuzeti niže.
Obavijest prijevoznicima: Popis lokacija karantena za vozače po županijama
Ministarstvo unutarnjih poslova (MUP) izdalo je "Uputu o postupanju i primjeni karantene za vozače teretnih vozila", a ona se odnosi na trgovačka društva i obrte te vozače teretnih vozila koji imaju istovar robe u Hrvatskoj.
Na području svake županije uspostavljena je karantena s parkirališnim prostorom za kamione, u kojoj će biti smješteni domaći vozači teretnih vozila nakon istovara tereta.
U prilogu se nalazi popis lokacija određenih za karantenu vozača, na području pojedine županije.
Dopuna Upute za karantene za vozače teretnih vozila
Ministarstvo unutarnjih poslova, Ravnateljstvo civilne zaštite objavilo je dopunu Upute za karantene za vozače teretnih vozila a koja se odnosi na popis lokacija objekata za karantene za vozače, što svaka lokacija objekta za karantene mora imati, postupak nakon prelaska granice i postupak prijema u karantenu.
Važna obavijest: Informacije o regulaciji rada vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji
Ova obavijest odnosi se na vozače koji žele voziti i preseliti se iz samoizolacije u karantenu.
Prema priopćenju Stožera civilne zaštite, vozači više neće morati biti u samoizolaciji kao do sad. Uputa je da vozači prema potrebi iz karantene odlaze na put te da se nakon istovara robe ponovo vrate u karantenu organiziranu u prostorima poslodavca ili karantenu Županijskog stožera, u čekanju nove ture.
Kako bi se omogućio ovakav rad vozača s izdanim rješenjem o samoizolaciji, molimo Vas da HITNO dostavite sljedeće podatke:
1. ime i prezime vozača
2. datum rođenja
3. državljanstvo
4. broj putne isprave
5. država izdavanja putne isprave
6. OIB
7. adresa prebivališta/ boravka
8. datum početka samoizolacija
9. granični prijelaz na kojem je određena samoizolacija
10. naziv tvrtke/obrta
Molimo Vas da tražene podatke dostavite na e-mail adresu prijevoznici-samoizolacija@hok.hr
Hrvatska obrtnička komora prikuplja podatke te ih potom šalje Stožeru civilne zaštite. Odobrenje za Vaše vozače možete dati samo Stožer civilne zaštite.
Izvor: hok.hr
Uskrsni doručak u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu
Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s gradovima Šibenikom i Skradinom te općinom Rogoznica i njihovim turističkim zajednicama organizira tradicionalnu manifestaciju „Uskrsni doručak“.
Na sam Uskrs, 21. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Rogoznici u 11.00 sati ispod Crkvenih skala i u Skradinu u 11.00 sati, na Trgu kneza Domagoja.
Na Uskrsni ponedjeljak, 22. travnja, Uskrsni doručak organizira se u Šibeniku u 10.30 sati na Trgu Pavla Šubića, ispred zgrade Županije
Pozivamo sve žitelje naše županije i goste da nam se pridruže na ovoj tradicionalnoj manifestaciji i uživaju u delicijama blagdanskog stola i prigodnom kulturno-zabavnom programu.
11. susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku
11. Susret prijevoznika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore (HOK), održat će se 28. i 29. ožujka 2019. godine u Šibeniku, u hotelu Solaris.
Na ovogodišnjem, 11. Susretu prijevoznika, kroz izlaganja i raspravu razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje prijevozničke djelatnosti s naglaskom na:
- Način ostvarivanja prava na povrat uplaćene trošarine na gorivo
- Nadolazeća zakonska regulativa u prijevozu (paket mobilnosti)
- Izmjene Zakona o sigurnosti prometa na cestama
- Problematika autoškola
- Problematika prijevoza putnika (autobusi i povremeni prijevoz putnika osobnim vozilima)
- Konkurentnost prijevoznika
- Poticaji za nabavu vozila, subvencije za ugradnju rashladnih uređaja za hlađenje vozačkih kabina
- Osvrt na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu
- Ugovori u prijevozu
- Rasprava o aktualnoj problematici
Pozivamo sve prijevoznike i ostale zainteresirane, da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću uveličaju ovaj, za prijevozništvo, izuzetno značajan skup.