20. jubilarni Uskrsni doručak Udruženja obrtnika Šibenik
Udruženje obrtnika Šibenik sa svojim Cehom ugostitelja i turističkih djelatnika organiziralo je za građane i goste grada Šibenika, 20. jubilarni Uskrsni doručak. Zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika i Gradom Šibenikom nastavlja se čuvanje naših običaja i jela koja se blaguju za Uskrs.
Na Uskrsni ponedjeljak, za bogati blagdanski stol prepun domaćih jela, od pogača, jaja, pršuta, sira do pancete i brojnih drugih namirnica i slastica, pobrinuli su se ugostitelji, članovi Udruženja obrtnika Šibenik koji su pripremili i omiljenu mega fritaju.
Šibenik je bio među prvim gradovima u Hrvatskoj koji je krenuo s organizacijom ove manifestacije.
- Zašto smo krenuli s ovim prije 20 godina? Da pokažemo našoj djeci kako su naši očevi, djedovi i bake blagovali za Uskrs. Vidimo da smo uspjeli u tome. Uspjeli smo i privući dobar dio gostiju koji dolaze u Šibenik zbog ovoga. Veseli nas što vidimo puno djece, oni su naša budućnost koja će nastaviti ovu tradiciju, kazao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik.
Uskrsni doručak je, za sve građane i brojne strane i domaće goste, održan i u Rogoznici na sam Uskrs te u Skradinu na Uskrsni ponedjeljak.
20 godina Uskrsnog doručka u Šibeniku
Prošlo je 20 godina od prvog Uskrsnog doručka u Šibeniku kojeg je Udruženje obrtnika Šibenik sa svojim Cehom ugostitelja i turističkih djelatnika organiziralo za građane i goste grada Šibenika. Zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika i Gradom Šibenikom nastavlja se čuvanje naših običaja i jela koja se blaguju za Uskrs.
Uskrsni doručak u Šibeniku održat će se na Uskrsni ponedjeljak, 1. travnja na Trgu Pavla Šubića I u 11 sati.
Uskrsni domjenak u Skradinu održat će se na Uskrsni ponedjeljak u 13 sati na Trgu kneza Domagoja a u nedjelju, na Uskrs, Uskrsni doručak u Rogoznici održat će se u 11 sati na središnjem dijelu rive.
Majstori ljepote 2024 - Susret frizera i kozmetičara
„Majstori ljepote 2024.“ okupljaju predavače iz New Yorka i Kine, suce iz Londona i stotine domaćih stručnjaka i učenika.
Ceh frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore (HOK) od 8. do 10. ožujka 2024. na Zagrebačkom Velesajmu okuplja vodeće hrvatske frizere i kozmetičare na višednevnom stručnom događanju pod nazivom "Majstori ljepote - Dani frizera i kozmetičara HOK-a", kao sastavni dio jubilarnog 25. sajma BEAUTY&HAIR EXPO ZAGREB 2024. U sklopu događanja će se održati Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, natjecanje frizerskih škola Hrvatske te niz zanimljivih panela i predavanja na teme stanja u struci, nedostatke radne snage, sustava obrazovanja, poticaja za naukovanje te mnoge druge. Povodom ove manifestacije sastat će se Ceh frizera i kozmetičara HOK-a, formulirati rješenja za aktualne probleme koji otežavanju njihovo poslovanje i uputiti ih nadležnim tijelima na postupanje s ciljem unapređenja struke.
Posebno atraktivan dio programa će biti show i stručna radionica na temu svečanih frizura koju će voditi poznati frizer Farrukh Shamuratov. S 15 godina iskustva u frizerskom svijetu, 10 godina podučavanja i 580 održanih edukacija, Farrukh će otkriti najnovije frizerske tehnike koje hrvatska publika nije imala priliku vidjeti, a do sada je prenio svoje znanje na više od 12 tisuća frizera iz 30 zemalja diljem svijeta. Iz daleke Kine na okupljanje majstora ljepote stiže i Pei Wang, svjetska prvakinja u kozmetičkoj njezi. Također, Davor Bilman će okupljene frizere i kozmetičare naučiti kako pomoću Skenera osobnosti unaprijediti odnos i komunikaciju s klijentima.
Zahvaljujući suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Andrija Štampar, posjetiteljice starije od 38 godina koje nisu minimalno godinu dana obavljale isti pregled će moći tijekom subotnjeg programa manifestacije, uz potvrdu o kupljenoj ulaznici za Majstore ljepote i prethodnu najavu na majstoriljepote@hok.hr, obaviti besplatnu mamografiju. Partner događanja NZJZ Andrija Štampar će u sklopu programa okupljene frizere i kozmetičare informirati o tome kako se mogu uključiti u kampanju promocije preventivnih zdravstvenih pregleda, kao savjetnici za ljepotu i zdravlje.
Program događanja se nalazi na poveznici.
Majstori ljepote - Susret frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore
Ceh frizera i kozmetičara Hrvatske obrtničke komore, u suradnji sa Zagrebačkim Velesajmom, od 8. do 10. ožujka 2024. na Zagrebačkom Velesajmu okuplja vodeće hrvatske frizere i kozmetičare na višednevnom stručnom događanju pod nazivom "Majstori ljepote - Dani frizera i kozmetičara HOK-a", kao sastavni dio jubilarnog 25. sajma BEAUTY&HAIR EXPO ZAGREB 2024. U sklopu događanja će se održati Državno prvenstvo frizera i kozmetičara, natjecanje frizerskih škola Hrvatske te niz zanimljivih panela i predavanja.
4. Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore
Hrvatska obrtnička komora organizira 4. Susret graditelja koji će se održati 1. i 2. ožujka 2024. godine, u Sisku, Hotel Panonija.
Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore je manifestacija koja okuplja obrtnike i ostale dionike u obavljanju građevinskih djelatnosti.
Stručni skup će se održati kroz predavanja i panel rasprave.
U prvom dijelu skupa, u sklopu panel rasprave ''Konstrukcijska obnova – aktualno stanje i izazovi'' pružit će se prikaz aktualnosti u kontekstu potresne obnove.
U drugom dijelu, kroz predavanja i panel raspravu s naslovom ''Obrazovanje i budućnost radne snage'', dotaknut ćemo se izazova i perspektiva vezanih uz dostupnost kvalificirane radne snage u sektoru.
Zadnja panel rasprava ''Problematika u procesu gradnje'' fokusirat će se na aktualnu problematiku u graditeljstvu, a posebna pažnja posvetit će se odnosima između izvođača i projektanata, kao i izazovima koji proizlaze iz zabrane građevinskih radova tijekom turističke sezone.
Pozivamo građevinare i ostale zainteresirane da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću doprinesu ovom izuzetno značajnom susretu.
Službena verzija programa će, uz ostale informacije, biti dostupna na web stranicama Hrvatske obrtničke komore: www.hok.hr.
4. Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore
Hrvatska obrtnička komora organizira 4. Susret graditelja koji će se održati 1. i 2. ožujka 2024. godine, u Sisku, Hotel Panonija.
Susret graditelja Hrvatske obrtničke komore je manifestacija koja okuplja obrtnike i ostale dionike u obavljanju građevinskih djelatnosti.
Stručni skup će se održati kroz predavanja i panel rasprave.
U prvom dijelu skupa, u sklopu panel rasprave ''Konstrukcijska obnova – aktualno stanje i izazovi'' pružit će se prikaz aktualnosti u kontekstu potresne obnove.
U drugom dijelu, kroz predavanja i panel raspravu s naslovom ''Obrazovanje i budućnost radne snage'', dotaknut ćemo se izazova i perspektiva vezanih uz dostupnost kvalificirane radne snage u sektoru.
Zadnja panel rasprava ''Problematika u procesu gradnje'' fokusirat će se na aktualnu problematiku u graditeljstvu, a posebna pažnja posvetit će se odnosima između izvođača i projektanata, kao i izazovima koji proizlaze iz zabrane građevinskih radova tijekom turističke sezone.
Pozivamo građevinare i ostale zainteresirane da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću doprinesu ovom izuzetno značajnom susretu.
Službena verzija programa će, uz ostale informacije, biti dostupna na web stranicama Hrvatske obrtničke komore: www.hok.hr.
Poziv na webinar “Sve što trebate znati o napojnicama”
Pozivamo vas na besplatni webinar „Sve što trebate znati o napojnicama“ u petak 23. veljače 2024. s početkom u 15 sati.
Naime, od 1. siječnja 2024. primjenjuje se novi model fiskalizacije napojnica kao mogućnost za sve one koji u okviru svojih djelatnosti primaju napojnice (npr. ugostitelji, frizeri, kozmetičari, taksisti itd.). Uvođenje mogućnosti naplate napojnica kartičnim putem ovisi o odluci svakog obrtnika i nije obavezno.
Predavanje će održati predsjednica Sekcije računovođa Hrvatske obrtničke komore Đurđica Mostarčić koja će govoriti o tome tko može primati napojnice, kako ih pravilno prijaviti Poreznoj upravi, kako se, kada i komu mogu isplatiti i drugim bitnim informacijama koje su relevantne za ovu temu.
Webinar ćete moći pratiti uživo putem Facebook i YouTube stranice.
Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Predsjednik:: Joso Smolić
Tajnik: Marijana Zjačić
Radno vrijeme od 8 do 16 sati.
Cehovi obrtnika
Ribari – potpora mjera I.9. „Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti“
Na temelju članka 55. stavka 6. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, broj 62/2017), ministar poljoprivrede donio Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele potpore u okviru mjere I.9. »Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti« okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama za siječanj/veljaču 2018. (NN.3/18)
OPĆE ODREDBE
Ovim se Pravilnikom utvrđuju uvjeti, kriteriji i način dodjele potpore u okviru mjere I.9. »Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti« u okviru prioriteta Europske unije »Poticanje okolišno održivog, resursno učinkovitog, inovativnog, konkurentnog i na znanju utemeljenog ribarstva«, u sklopu provedbe Operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2014. – 2020. a u skladu s odredbama Uredbe (EU) br. 508/2014 o Europskom fondu za pomorstvo i ribarstvo.
PREDMET POTPORE
Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti provodi se u segmentu ribolova okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama (u daljnjem tekstu: plivaričarski ribolov).
Predmet potpore je naknada ovlaštenicima povlastica i članovima posade ribarskog plovila za kojeg je ta povlastica izdana, a obuhvaća jednokratna bespovratna novčana sredstava za privremenu obustavu sukladno Odluci o donošenju Plana upravljanja ribolovom male plave ribe okružujućom mrežom plivaricom »srdelarom« (klasa: 324-01/17-01/900, urbroj: 525-13/0340-17-1 od 21. prosinca 2017. godine) i Pravilniku o ribolovnim mogućnostima u gospodarskom ribolovu na moru okružujućom mrežom plivaricom – srdelarom (»Narodne novine«, broj 127/2017).
Privremena obustava u smislu ovoga Pravilnika je privremena obustava u trajanju od 30 dana koja se provodi u razdoblju od 17. siječnja 2018. godine u 00:00 sati do 15. veljače 2018. godine u 24:00 sata na području cijelog ribolovnog mora Republike Hrvatske.
Odredbe ovoga Pravilnika ne dovode u pitanje odredbe zakonskih i podzakonskih propisa iz područja radnih odnosa.
FINANCIRANJE
Sredstva javne potpore za provedbu mjere na temelju ovoga Pravilnika osiguravaju se iz proračuna Europske unije i državnog proračuna Republike Hrvatske, od čega Europska unija i Republika Hrvatska sudjeluju sa po 50 posto udjela.
Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o uvjetima, kriterijima i načinu dodjele potpore u okviru mjere I.9. „Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti“ okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama za siječanj/veljaču 2018. godine (NN.10/18, na snazi od 01.02.2018.), sredstva javne potpore iznose ukupno 4.500.000 eura u protuvrijednosti u kunama, od čega:
– 2.250.000 eura, u protuvrijednosti u kunama – proračun Europske unije i
– 2.250.000 eura, u protuvrijednosti u kunama – državni proračun Republike Hrvatske.
Udio javne potpore iznosi 100 posto sukladno članku 95. stavku 2. točki e) Uredbe (EU) br. 508/2014.
Iznos potpore obračunava se sukladno tablici i uputama iz Priloga II. ovoga Pravilnika, koji je njegov je sastavni dio.
Potpora se dodjeljuje po ribarskom plovilu odnosno po članu posade.
Potpora se po plovilu može dodijeliti na najviše šest mjeseci u razdoblju od 2015. do 2020. godine.
ZAHTJEV ZA POTPORU
Zahtjev za potporu se podnosi na temelju ovoga Pravilnika na obrascu Zahtjev za potporu koji je dostupan na mrežnim stranicama Upravljačkog tijela (https://euribarstvo.hr/) te u područnim jedinicama Uprave ribarstva.
Zahtjevi za potporu se podnose na temelju ovoga Pravilnika te se natječaj ne objavljuje.
Zahtjev za potporu se podnosi na obrascu Zahtjeva za potporu, uz dokumentaciju koja je definirana prilogom Zahtjeva za potporu. Obrazac i popis obavezne dokumentacije se mogu preuzeti na mrežnim stranicama Uprave ribarstva
ili se mogu zatražiti u područnoj jedinici Uprave ribarstva.
Zahtjev za potporu i popratna dokumentacija se podnose u tiskanom obliku preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba čitko ispisati ime i adresu pošiljatelja i dostaviti je na adresu:
Ministarstvo poljoprivrede
Uprava ribarstva
Planinska 2a, 10000 Zagreb
s naznakom:
„Zahtjev za dodjelu potpore u okviru mjere I.9. Privremeni prestanak ribolovnih aktivnosti
(plivaričarski ribolov siječanj/veljača 2018.) - NE OTVARATI“.
Prilikom podnošenja Zahtjeva za potporu korisnik uz obrazac Zahtjeva za potporu obavezno prilaže dokumentaciju koja je propisana Prilogom I. Zahtjeva za potporu i njegov je sastavni dio.
Obrazac Zahtjeva za potporu popunjava se u elektroničkom obliku ili ručno, a u slučaju da se popunjava ručno, mora biti ispunjen pregledno i čitljivo, jer se u protivnom neće razmatrati, te se, potpisan i ovjeren od strane korisnika, kao i popratna dokumentacija, podnosi u tiskanom obliku preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenoj omotnici na čijoj poleđini treba čitko ispisati ime i adresu pošiljatelja i dostaviti je na adresu Ministarstva poljoprivrede, Uprava ribarstva.
Obavijest o podnošenju zahtjeva za dodjelu potpore za privremenu obustavu plivaričarskog ribolova za siječanj/veljaču 2018. godine objavljena je na mrežnim stranicama Ministarstva poljoprivrede https://ribarstvo.mps.hr/default.aspx?id=5017
ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA POTPORU
Rok za podnošenje Zahtjeva za potporu počinje teći od 17. siječnja 2018. godine, a traje do 15. veljače 2018. godine.
Zahtjev za potporu iz stavka 1. ovoga članka podnosi se po ribarskom plovilu, a uključuje i zahtjev za potporu za članove posade tog ribarskog plovila.
Pojedini član posade može ostvariti pravo na naknadu samo po jednom ribarskom plovilu odnosno na temelju jednog Zahtjeva za potporu u okviru ovoga Pravilnika.
NAČIN I OBLIK ČUVANJA DOKUMENTACIJE
Svi popratni dokumenti vezani uz potporu za koju je korisnik ostvario potporu iz Europskog fonda za ribarstvo se čuvaju u izvornicima, osim računovodstvenih podataka koji se mogu čuvati u elektroničkoj verziji, pod uvjetom da takvi računalni sustavi ispunjavaju prihvaćene sigurnosne standarde koji osiguravaju da su pohranjeni dokumenti u skladu s nacionalnim zakonski propisanim zahtjevima i da se u njih može pouzdati u svrhu revizije.
ROK ČUVANJA DOKUMENTACIJE
Rok za čuvanje i osiguravanje dostupnosti dokumentacije vezane uz izdatke za koje je korisniku isplaćena potpora iz Europskog fonda za pomorstvo najmanje dvije godine od 31. prosinca nakon predaje računa u kojima su uključeni završni izdaci operacije. Također, korisnik je dužan dokumentaciju čuvati i osigurati dostupnost iste tijekom cjelokupnog razdoblja provođenja operacije.