

Blagoslovljen Božić i sretna nova 2023. godina
Blagoslovljen Božić, sretnu i uspješnu novu 2023. godinu svim obrtnicima i građanima želi
Joso Smolić
Predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik
Uskrsni doručak u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu ponovo poslije dvije godine pauze
Poslije dvogodišnje pauze, Udruženje obrtnika Šibenik s gradovima Šibenik i Skradin te općinom Rogoznica i njihovim turističkim zajednicama organizira tradicionalni Uskrsni doručak u Šibeniku, Rogoznici i Skradinu.
Uskrsni doručak u Rogoznici bit će na sam Uskrs a u Šibeniku i Skradinu na Uskrsni ponedjeljak.
Uz prigodni kulturno-umjetnički program, bogati blagdanski stol pripremit će naši vrijedni ugostitelji koji će i ove godine ponuditi tradicionalna jela svoga kraja koja se pripremaju za Uskrs i dobro poznatu mega fritaju.
HOK OBRTNIK PLUS: Osigurajte si dvije godine nepromijenjenih cijena električne energije
Hrvatska obrtnička komora nastavlja suradnju s HEP Opskrbom kroz projekt HOK Obrtnik plus kojim osigurava pogodnosti svojim članovima.
Zbog nepovoljnih tržišnih kretanja za ugovore o opskrbi koji će se primjenjivati u svibnju, lipnju i srpnju 2022. godine ponuđena cijena električne energije će biti viša, ali i dalje najpovoljnija koja se može ponuditi u trenutku ugovaranja usluge.
Napominjemo da kroz projekt HOK Obrtnik plus imate zajamčene dvije godine nepromijenjenih cijena bez obzira na tržišna kretanja. Naime, članovi HOK-a sklapaju ugovor na rok od 2 godine i HEP Opskrba jamči ugovorenu cijenu za obje godine bez obzira na nepovoljna tržišna kretanja koja se predviđaju tijekom cijele 2022. i 2023. godine.
HEP Opskrba korigira uvjete svaka 3 mjeseca za članice HOK-a kojima ističe ugovor ili koji prvi puta ulaze u ugovorni odnos.
Članovima HOK-a koji pripadaju kategoriji Poduzetništvo, a nisu obrtnici HEP Opskrba će ponuditi sklapanje ugovora pod uvjetom da imaju potrošnju električne energije manju od 0,5 GWh godišnje.
Ugovor o opskrbi prema navedenim uvjetima sklapat će se s korisnicima koji pravovremeno dostave potpisani ugovor, a najkasnije do 17.06.2022. kako bi opskrba mogla započeti najkasnije s 01.07.2022.
Za sve informacije o uvjetima i pogodnostima članovi HOK-a trebaju se obratiti prodajnim predstavnicima HEP Opskrbe putem besplatnog info telefona HEP Opskrbe 0800 5255. Upit možete poslati i putem e-maila obrtnik@hep.hr s imenom i prezimenom, nazivom obrta i OIB-om. Od predstavnika HEP Opskrbe zatražite svoju neobvezujuću ponudu i doznajte sve o pogodnostima koje vam je osigurala Hrvatska obrtnička komora.
„Obrtnici za stradale od potresa“ - Humanitarna akcija Hrvatske obrtničke komore
Hrvatska obrtnička komora donirala 50 agregata za struju, otvoren i žiro račun na koji će se prikupljati sredstva za potrebe stradalih u potresu
Upravni odbor Hrvatske obrtničke komore donio je odluku o otvaranju posebnog žiro-računa i pokretanju humanitarne akcije naziva „Obrtnici za stradale od potresa“ koja ima za cilj prikupljanje novčanih sredstava za pomoć stradalima od potresa. Obrtnici iz cijele Hrvatske, kao i kolege obrtnici iz drugih zemalja pokazali su ogroman interes za pomoć stradalim područjima, pa ih pozivamo da se uključe i uplate sredstva na žiro račun otvoren za donacije. Prikupljena sredstva bit će namjenski raspoređena tamo gdje je pomoć najpotrebnija.
Broj žiro-računa na koji se mogu uplatiti donacije je HR29 2340 0091 5111 1052 1, s pozivom na broj HR00 OIB uplatitelja.
Za uplate iz inozemstva potrebno je navesti swift adresu: PBZGHR2X
Hrvatska obrtnička komora donirala je 50 agregata od 2kW, 28.000 m2 plastične folije za pokrivanje uništenih krovišta te organizirala dostavu 200 kg kruha dnevno u Petrinju. Pomoć je to koja je potrebna trenutno, jer je puno ljudi ostalo bez svojih domova, a pojedina mjesta još uvijek nemaju struju, s obzirom da će uklanjanje kvarova na mrežama potrajati.
Ceh ugostitelja HOK-a i Udruženja ugostitelja Grada Zagreba pripremaju dnevno 300 toplih obroka koji se razvoze stradalima u koordinaciji s Obrtničkom komorom Sisačko-moslavačke županije i Udruženjem obrtnika Sisak.
Pomoć u saniranju štete uzrokovane potresima na ovom području bit će potrebna kroz duže vrijeme, stoga svi oni koji su na bilo koji način oštećeni, moraju znati da nisu prepušteni sami sebi.
Obavijest obrtnicima
Zbog novonastale situacije uzrokovane koronavirusom a u svrhu sprječavanja širenja bolesti, Udruženje obrtnika Šibenik privremeno regulira svoj rad na način da sve komunikacije obavlja putem telefona, pošte i elektronske pošte od 23. ožujka 2020. godine.
Uz kontak informacije na stranici Udruženja obrtnika Šibenik,možete se javiti i na mob.: 098/296 894, 098/98 410 78
Važno:
KORONAVIRUS – INFO TELEFON: 113
Zavod za javno zdravstvo Šibensko-kninske županije
Epidemiolog u pripravnosti: 091/434 1201
Prilagodba rada i mogućnosti vezane uz poslovanje obrtnika u novonastaloj situaciji pandemije virusa
Kako nam je na prvom mjestu odgovornost prema našim članovima i zaposlenicima te zaštita njihovog zdravlja, Hrvatska obrtnička komora privremeno je reorganizirala rad cjelokupnog komorskog sustava. U specifičnim okolnostima trenutne epidemiološke situacije u Republici Hrvatskoj od velike je važnosti da djelujemo koordinirano, odgovorno i smireno kako bismo svi što lakše prebrodili situaciju u kojoj smo se našli.
Obrtnicima su za sva pitanja na raspolaganju djelatnici Hrvatske obrtničke komore, županijskih obrtničkih komora i udruženja obrtnika.
Podsjećamo obrtnike da na web stranicama Nacionalnog stožera civilne zaštite i Vlade RH https://www.koronavirus.hr/ prate ažurne i provjerene informacije.
Također, sve nove prijedloge i upite vezane uz poslovanje u novonastalim okvirima možete poslati na e-mail korona@hok.hr.
Hrvatska obrtnička komora putem svog sustava obavještavanja članovima šalje informacije, čija je pravodobnost naročito važna u ovim izvanrednim okolnostima.
Pozivamo obrtnike koji nisu u sustavu evidencije kontakata (e-mail adrese i telefonske brojeve) da ih dostave Udruženju obrtnika Šibenik na mail: uo.sibenik@hok.hr ili na mob: 0989841078 i 098296894 te na taj način dobivaju sve aktualne informacije iz područja obrtništva.
Velik broj predloženih mjera od strane Hrvatske obrtničke komore usmjerenih rasterećenju obrtnika već je usvojen, a Hrvatska obrtnička komora svim raspoloživim sredstvima i dalje aktivno radi na prijedlozima konkretnih mjera kojima će zaštititi svoje članove te im osigurati održavanje stabilnog poslovanja. Također podsjećamo i na Odluku Stožera civilne zaštite RH o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja
Za vas smo izradili popis mogućnosti vezanih uz poslovanje i radne procese te predloške koji su važni za postupanja u novonastaloj situaciji te ih je moguće preuzeti niže.
Obavijest prijevoznicima: Popis lokacija karantena za vozače po županijama
Ministarstvo unutarnjih poslova (MUP) izdalo je "Uputu o postupanju i primjeni karantene za vozače teretnih vozila", a ona se odnosi na trgovačka društva i obrte te vozače teretnih vozila koji imaju istovar robe u Hrvatskoj.
Na području svake županije uspostavljena je karantena s parkirališnim prostorom za kamione, u kojoj će biti smješteni domaći vozači teretnih vozila nakon istovara tereta.
U prilogu se nalazi popis lokacija određenih za karantenu vozača, na području pojedine županije.
Dopuna Upute za karantene za vozače teretnih vozila
Ministarstvo unutarnjih poslova, Ravnateljstvo civilne zaštite objavilo je dopunu Upute za karantene za vozače teretnih vozila a koja se odnosi na popis lokacija objekata za karantene za vozače, što svaka lokacija objekta za karantene mora imati, postupak nakon prelaska granice i postupak prijema u karantenu.


Kontakt informacije
Udruženje obrtnika Šibenik
Adresa: Stjepana Radića 77 A,
22000 Šibenik, Hrvatska
tel.:+ 385 22 331 782, + 385 22 311 730
fax.:+ 385 22 311 732
E-mail: uo.sibenik@hok.hr
Cehovi obrtnika
11. susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

11. Susret prijevoznika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore (HOK), održat će se 28. i 29. ožujka 2019. godine u Šibeniku, u hotelu Solaris.
Na ovogodišnjem, 11. Susretu prijevoznika, kroz izlaganja i raspravu razmotrit će se aktualne teme vezane uz obavljanje prijevozničke djelatnosti s naglaskom na:
- Način ostvarivanja prava na povrat uplaćene trošarine na gorivo
- Nadolazeća zakonska regulativa u prijevozu (paket mobilnosti)
- Izmjene Zakona o sigurnosti prometa na cestama
- Problematika autoškola
- Problematika prijevoza putnika (autobusi i povremeni prijevoz putnika osobnim vozilima)
- Konkurentnost prijevoznika
- Poticaji za nabavu vozila, subvencije za ugradnju rashladnih uređaja za hlađenje vozačkih kabina
- Osvrt na Zakon o prijevozu u cestovnom prometu
- Ugovori u prijevozu
- Rasprava o aktualnoj problematici
Pozivamo sve prijevoznike i ostale zainteresirane, da se odazovu u što većem broju te da svojom nazočnošću uveličaju ovaj, za prijevozništvo, izuzetno značajan skup.
Obrtnici mogu neoporezivo isplatiti nagradu i za sebe osobno

Nastavno na traženje Hrvatske obrtničke komore, Porezna uprava izvijestila: Nagrada koju poslodavac može isplatiti radniku, za sebe osobno mogu isplatiti i obrtnici!
Na internetskoj stranici Porezne uprave, danas je objavljena Obavijest o neoporezivoj isplati nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika
sljedećeg sadržaja:
„Dana 1. prosinca 2018. godine stupio je na snagu Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak (Narodne novine broj 106/18). Prema navedenom Pravilniku od 1. prosinca 2018. godine porez na dohodak se ne plaća na isplaćene nagrade za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u iznosu do 5.000,00 kuna godišnje.
Skrećemo pozornost da iz postojećih odredbi Zakona o porezu na dohodak (članak 33.) i Pravilnika o porezu na dohodak (članak 7. i 35.) proizlazi, da nagradu za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika (dodatna plaća, dodatak uz mjesečnu plaću i sl.) u neoporezivom iznosu do 5.000,00 kn godišnje, koju poslodavac može isplatiti radniku mogu za sebe osobno isplatiti i osobe koje obavljaju samostalne djelatnosti (iz članka 29. Zakona o porezu na dohodak). Napominjemo da se nagrada za radne rezultate i druge oblike dodatnog nagrađivanja radnika mora isplatiti na račun te se ne može isplatiti u naravi, a pri isplati se primjenjuje načelo blagajne.“ (izvor: https://www.porezna-uprava.hr/)
Hrvatska obrtnička komora pozdravlja ovakvo tumačenje, jer je važno postići da obrtnici budu prepoznati kao oni koji zbog svog iznimnog doprinosa gospodarstvu trebaju biti nagrađeni, a ne zakinuti.
Međutim, ovakvim tumačenjem obrtnici bi bili u mogućnosti isplatiti sebi osobno i ostale neoporezive svote koje inače isplaćuju radnicima (jubilarna nagrada, dar u naravi za samog sebe te isto tako otpremninu prilikom odlaska u mirovinu i sl.), a na koje proteklih godina nisu imali pravo.
Do sada se odredba iz čl. 35. st. 6. Pravilnika o porezu na dohodak (iznosi naknada, potpora i nagrada poreznih obveznika koji obavljaju samostalne djelatnosti iz članka 29. Zakona za njih osobno, u visini i na način propisan člankom 7. Pravilnika o porezu na dohodak) primjenjivala selektivno od strane Ministarstva financija uzevši u obzir da se pojedine naknade nisu mogle isplatiti obrtnicima, koji nisu imali status radnika.
Sa željom da se izbjegnu moguće nejasnoće i poteškoće u primjeni propisa u praksi, Hrvatska obrtnička komora žurno je zatražila dodatnu potvrdu Ministarstva financija o gore navedenim potencijalnim mogućnostima, kako bi članove izvijestila o eventualnim pozitivnim promjenama u primjeni ovih propisa, koji su do sada bili nepovoljni za obrtnike.
Izvor: www.hok.hr
Akvakultura- rok 04.01.19. za usklađivanje poslovanja

Obavještavamo fizičke i pravne osobe da su sukladno članku 45. Zakona o akvakulturi („Narodne novine“, br. 130/17) koje na dan stupanja na snagu ovoga Zakona obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za uzgoj ribe i drugih morskih organizama iz članka 52. Zakona o morskom ribarstvu (Narodne novine, br. 81/13, 14/14 i 152/14), te fizičke i pravne osobe koje obavljaju djelatnost akvakulture temeljem povlastice za akvakulturu iz članka 47. Zakona o slatkovodnom ribarstvu (Narodne novine, br. 106/01, 7/03, 174/04, 10/05 - ispravak, 49/05 - pročišćeni tekst i 14/14), dužne uskladiti svoje poslovanje i ishoditi dozvolu za akvakulturu iz članka 10. Zakona o akvakulturi u roku od jedne godine od stupanja na snagu ovog Zakona, odnosno do 04. siječnja 2019. godine.
Pravnoj i fizičkoj osobi koja ne uskladi svoje poslovanje sukladno gore navedenom, Ministarstvo poljoprivrede rješenjem će ukinuti povlasticu za uzgoj ribe i drugih morskih organizama, odnosno povlasticu za akvakulturu.
Stoga je potrebno što hitnije poslati zahtjev za izdavanje dozvole za akvakulturu.
Zahtjevi se dostavljaju na adresu: Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva, Služba za akvakulturu, I. Mažuranića 30, 23000 Zadar.
Sve potrebne informacije, kao i obrazac zahtjeva nalaze na stranicama Ministarstva poljoprivrede.
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
Besplatna radionica- Digitalno poslovanje obrtnika i poduzetnika

Pozivamo sve obrtnike i poduzetnike na edukativnu radionicu Biznis akademije o digitalizaciji poslovanja.
Radionica će se održati u Gradskoj knjižnici Šibenik, Poljana 6, 22000 Šibenik, 6. studenog 2018. od 10 do 14 sati, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga pod vodstvom docenta dr.sc. Vatroslava Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.
Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• kako digitalni marketing može poboljšati Vašu prodaju
• koji su to besplatni alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga
• koja je uloga Googlea i Facebooka u privlačenju kupaca
• kako poboljšati sadržaj web stranice i sadržaj na društvenim mrežama
Tijekom radionice dobit ćete ukupan pregled kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći Vašem poslovanju. Cijena radionice: 2.500 kn
Radionica je za Vas besplatna. Kotizaciju za Vas omogućio je Tele2.
Broj mjesta je ograničen, stoga Vas molimo da svoj dolazak prijavite putem kontakt− obrasca koji se nalazi na linku: www.biznisakademija.hr/prijave
Ukoliko nemate mogućnost izvršiti online prijavu putem navedenog linka, možete se javiti u Obrtničku komoru Šibensko-kninske županije na tel broj 022 311 715 ili 098 983 7474. Unaprijed hvala na prijavi, radujemo se Vašem dolasku!
31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore u Šibeniku

Pozivamo vas na 31. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji će se održati od 25. do 27. studenoga u Šibeniku, u hotelu „Ivan", u turističkom naselju Solaris.
Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Šibensko-kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma RH.
Na Kongresu se predviđa sudjelovanje velikog broja ugostitelja iz Hrvatske i inozemstva, predstavnika resornih ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika, predstavnika komorskog sustava te drugih uglednih gostiju.
Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave predstavnika institucija i stručnjaka iz područja ugostiteljstva te komercijalne prezentacije i promocije. Kongres je ujedno prilika za razmjenu iskustva među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje. U radnom dijelu Kongresa razmatrat će se teme od važnosti za ugostiteljsku struku: nužno smanjenje stope PDV-a u ugostiteljstvu na hranu, nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu, visoka fiskalna opterećenja, potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda, financijski i porezni aspekti kroz nove najave porezne reforme, obrazovanje i problemi u strukovnom školskom sustavu, pregled postojećih obaveza i najava novih, temeljem nove zakonske regulative, prijedlozi i inicijative za podizanje kvalitete u ugostiteljstvu i gastronomiji, i drugo.
Uz radni dio kao temelj Kongresa, planiraju se popratna događanja koja će posjetiteljima približiti ugostiteljsku i turističku ponudu domaćina, kao i proizvođača iz ostalih dijelova Hrvatske.
Organizacijom Kongresa na suvremen i atraktivan način želi se prije svega promovirati struka i njezin dignitet, ali i sama destinacija, grad i županija.
Na Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozivaju se ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici institucija, stručnjaci iz područja, kao i ostali zainteresirani.
Mjesto održavanja Kongresa je AMADRIA PARK, Hoteli Solaris, Šibenik. Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA – rezervacija
Specifikacija pojedinih usluga :
• Noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 275,00 kn
• Noćenje s doručkom u jednokrevetnoj sobi, cijena po osobi iznosi 440,00 kn
• Nadoplata za pansionski obrok i to: buffet ručak 130,00 kn, buffet večera 115,00 kn po osobi.
• Svečana završna gala večera 26. studenoga iznosi 250,00 kn.
• Boravišna pristojba iznosi 8,00 kn po osobi.
• Navedene cijene uključuju PDV.
Više informacija o hotelu možete pronaći na amadriapark.com
Sve vezano za rezervaciju smještaja, akreditacije, uplate, dostavlja se isključivo putem elektroničkog rezervacijskog formulara, koji se popunjava na sljedećoj adresi:
https://www.amadriapark.com/kongres-ugostitelja
Sve upite vezane uz Kongres možete uputiti na kontakt:
Krešimir Tomić
Telefon : 01/4806 631; 01/4806 666 – centrala
e-mail: cehovi@hok.hr; kresimir.tomic@hok.hr
Pozivamo Vas i ove godine da se odazovete u što većem broju!
Izvor: www.hok.hr
Bespovratna sredstva - Otvoreni javni pozivi MINPO-a

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je otvorene Javne pozive za:
Program „Cjeloživotno obrazovanje za obrtništvo“ za 2018. godinu.
Javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 2.11.2018. godine.
Davatelj potpore je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta. U proračunu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, planirano je ukupno 2.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem ovog Otvorenog javnog poziva.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima (isključivo obrti, trgovačka društva, zadruge i ustanove) te fizičkim osobama.
Sredstva su namijenjena za obrazovanje u 2017. i 2018. godini za obavljanje vezanih obrta sukladno programima obrazovanja/ispita koje donosi javnopravno tijelo nadležno za obrt za zanimanja koja su uređena Pravilnikom o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08), odnosno Pravilnikom o načinu i postupku provedbe ispita o stručnoj osposobljenosti za zanimanje pogrebnik („Narodne novine“, broj 134/15) te za ishođenje dozvole (licencije) za izvođenje praktične nastave i vježbi naukovanja u 2017. i 2018. godini.
Projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i za projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“. Prijave se zaprimaju od 1.09.2018. godine do 19.10.2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 18.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je učenicima srednjih škola koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) za zanimanja iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“, broj 42/08) .
Projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“ za 2018.
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta temeljem Programa dodjele potpora male vrijednosti namijenjenih poticanju naukovanja za obrtnička zanimanja za razdoblje 2017. do 2018. godina, za projekt „Naukovanje za obrtnička zanimanja“.
Prijave se zaprimaju isključivo od 01.09.2018. godine.
Otvoreni javni poziv je otvoren do iskorištenja sredstava, ali ne dulje od 31. listopada 2018. godine.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Otvorenog javnog poziva je 5.000.000,00 kuna.
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzećima koja izvode praktičnu nastavu i vježbe naukovanja za učenike koji se obrazuju u zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO) iz Pravilnika o vezanim i povlaštenim obrtima i načinu izdavanja povlastica („Narodne novine“ broj 42/08).
Sve informacije te popis tražene dokumentacije za otvorene javne pozive mogu se pronaći na internetskim stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda na Žirju

6. Festival Hrvatskog otočnog proizvoda održan je 19. kolovoza 2018. godine na otoku Žirju. Na festivalu se predstavilo 13 izlagača koji su prezentirali svoje najbolje proizvode. Bilo je tu ulja, rakije, likera, kozmetičkih proizvoda, izvornih suvenira koji potječu s ograničenih otočnih lokaliteta i rade se u malim serijama.
Važnost razvoja otočnih proizvoda, kao i njihov plasman na tržište, prepoznala je i Šibensko-kninska županija i Grad Šibenik te u sklopu istoga otvorene su tri specijalizirane prodavaonice navedenih proizvoda u gradu Šibeniku a jedna od njih je na novoobnovljenoj tvrđavi Barone.
Udruženje obrtnika Šibenik zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika sudjelovalo je u organizaciji gastronomskog dijela na kojem je Ceh ugostitelja pripremao plodove mora obogaćen aromatičnim biljem otoka Žirja.

UO Šibenik u brojkama
Pregled broja obrtnika i godišnja statistika članova Udruženja obrtnika ŠibenikPovijest šibenskog obrtništva i poduzetništva
Suvremeni oblici organiziranja šibenskih obrtnika datiraju od 22. svibnja 1910. godine kada je u Šibenskom kazalištu održana Skupština na kojoj je ustrojena “Obrtnička zadruga građevinskih i sa istima srodnih obrta”.Članovi UO Šibenik dobitnici nagrada i priznanja
Pregled nagrađivanih članova Udruženja obrtnika Šibenik.